رفتن به مطلب

⚜️ تسـت شخـصـیت شـنـاسی⚜️


نیلوفرآبی

ارسال های توصیه شده

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممـنون از دوستان عزیزم که شرکت کردن

🙏

جــواب 

 

گل های زرد

گل های زرد زیبا،اگر اولین چیزی است که با نگاه کردن به تصویر، توجه شما را جلب می کند. نشان دهنده این است که شما فردی خجالتی هستید. شما معمولاً به روال های خاصی پایبند هستید و همچنین در برخورد با دیگران کاملاً مؤدب هستید. اما گاهی اوقات احساس می کنید که مردم شما را نادیده می گیرند. این احساس تنهایی که در درونتان تجربه می کنید، می تواند به سطوح خطرناکی برسد. اینقدر کنترل کننده نباشید و بگذارید کمی جریان پیدا کند. شاید لازم باشد کمی خودت را ببخشی تا ببینی زندگی تو را به کجا می برد.

گاهی وقت ها ما آدمها آنقدر درگیر گذشته و عملکردهای خود می شویم که لحظه حال را فراموش می کنیم. درست است که ما باید به گذشته با دقت توجه کنیم. از آن درس بگیریم. اما ماندن در گذشته و حتی گاهی تنبیه خود می تواند، راه موفقیت و حرکت به جلو را در ما مسدود کند. پس باید در لحظه حال زندگی کرد و از آن لذت برد.

تست شخصیت با تصویر؛ تصویر زن

اگر اولین چیزی که برای تست شخصیت می بینید، ظاهر یک زن است، به این معنی است که شما هدفی در زندگی دارید. شما با اطرافیان خود هماهنگ هستید و برای کمک به همه تلاش می کنید. در مسائل اجتماعی بدون هیچ تردیدی خود را مطرح می کنید. اما به جای اینکه بیشتر به دیگران اهمیت دهید، باید مراقب خودتان باشید. حتما باید این را در نظر داشته باشید.

برای اینکه بتوانید بهتر عمل کنید. راحت تر در این دنیا زندگی کنید و به موفقیت نزدیک شوید؛ نباید خود را درگبر دیگران کنید. اینکه اهمیت دهید دیگران درباره شما چه فکری می کنند، باعث می شود خود را فراموش کنید. اینگونه دیگر شما برای خودتان زندگی نمی کنید. پس فراموش نکنید شما فقط یکبار متولد می شوید.

تست شخصیت با تصویر؛ پس زمینه

اگر اولین چیزی که متوجه می شوید چیزی غیر از موارد ذکر شده در بالا باشد: به عنوان مثال، ابرها در پس زمینه یا یک برکه کوچک، شما فردی هستید که به جزئیات توجه زیادی می کنید. اتفاقات زیادی در زندگی شما می گذرد و اغلب احساس می کنید آنقدر خسته هستید که نمی توانید از پس کارها برآیید. اما با گذشت زمان متوجه می شوید که می توانید بیشتر از بسیاری از مردم انجام دهید. دوست داشتن خود برای شما آسان نیست، اما این غیر قابل انکار است که برای آن تلاش می کنید.

فراموش نکنید که توانائیهای آدمی بسیار زیاد است. هر چه شما به جلو می روید، توانائیهایتان افزایش می یابد و به همین میزان تجربه پیدا می کنید. لذا هیچگاه نباید احساس کنید که ضعیف هستید. شما قوی هستید و بدانید که هر انسانی در متولد شدن خود یک قهرمان است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 هفته بعد...
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...