رفتن به مطلب

راهکارهای خانگی درمان سنگ کلیه


ШHłTΞ ШФŁŦ

ارسال های توصیه شده

راهکارهای خانگی درمان سنگ کلیه

سنگ کلیه زمانی رخ می دهد که کلیه ها دیگر قادر به پردازش سموم از بدن به طور موثر نیستند. این عارضه با درد و انسداد در جریان ادرار خود را نشان می دهد.



در اینجا درمان های طبیعی و ساده خانگی برای کمک به تسکین درد و ناراحتی ناشی از سنگ کلیه و سرعت بخشیدن به روند درمان طبیعی بدن بیشتر معرفی شده است:تیرنگ نیستانی متخصص تغذیه اظهار کرد: در فصل بهار و تابستان به دلیل افزایش دما و فعالیت افراد، بدن آب زیادی از دست می‌دهد و همین مسئله می تواند باعث آسیب جدی به کلیه‌ها شود در همین راستا کارشناسان تغذیه مصرف آب نارگیل را برای رفع تشنگی و کمبود آب بدن توصیه می کنند.وی ادامه داد: آب نارگیل سرشار ازاملاح معدنی، آنتی اکسیدان و گروه‌های ویتامینb است و همین فاکتورها آب نارگیل را به یک نوشیدنی ضد سرطان تبدیل کرده است.این متخصص تغذیه با اشاره به اینکه آب نارگیل برای کاهش وزن بسیار مناسب است، افزود: ترکیبات آب نارگیل الکترولیتی بدن را تأمین می کند و از آمینواسید و ریز مغذی های مقوی برخوردار است.نیستانی عنوان کرد: آب نارگیل برای افرادی که ازبیماری سنگ کلیه رنج می برند، بسیار سودمند بوده و به نوعی برای دفع سنگ کلیه مناسب است.وی تاکید کرد: آب نارگیل عفونت دستگاه ادرار را از بین می برد و گردش خون را تقویت می‌کند و یک آنتی باکتری محسوب می شود.نیستانی یادآور شد: آب نارگیل ضد استرس و اضطراب است و به عنوان یک نوشیدنی آرام بخش طبیعی به حساب می آید.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...