رفتن به مطلب

ابراز همدردی و محکومیت دول خارجی در پی حمله تروریستی کرمان


حواصیل

ارسال های توصیه شده

آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در بیانیه‌ای با محکوم کردن انفجار تروریستی کرمان، خواستار پاسخگویی عاملان این حمله شد و مراتب تسلیت عمیق خود را به خانواده‌های داغدار و مردم و دولت ایران اعلام کرد.

 

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه شامگاه چهارشنبه در پیامی به مقام معظم رهبری و آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی انفجار تروریستی کرمان را تسلیت گفت و آن را «تکان دهنده»، «ظالمانه» و «بی پروا» توصیف کرد و افزود: روسیه تروریسم را در همه اشکال خود محکوم می‌کند و متعهد به مبارزه بی امان با شرارت است.

 

سخنگوی وزارت خارجه چین هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: چین از حمله تروریستی شدیدی که در استان کرمان رخ داد و تلفات سنگینی برجای گذاشت، شوکه شده است. چین با همه اشکال تروریسم مخالف است و حملات تروریستی را قویا محکوم می‌کند و از تلاش‌های ایران برای حفظ امنیت ملی و ثبات در این کشور قاطعانه حمایت می‌کند. از سوی دیگر رئیس‌جمهور چین شی جین‌پینگ امروز پنجشنبه در پیامی به همتای ایرانی حمله تروریستی کرمان را محکوم و بر حمایت از تلاش‌های ایران برای حفظ امنیت ملی خود تأکید کرد.

 

دولت کره جنوبی هم در پیامی این حملات را قویاً محکوم کرده و مراتب تأسف عمیق خود را از این حملات اعلام کرد. دولت کره جنوبی مجدداً بر موضع خود مبنی بر غیر قابل توجیه بودن هرگونه حمله تروریستی به هر دلیلی تأکید کرده است.

 

کشورهای آلمان فرانسه سوئیس انگلیس نروژ ایتالیا بلژیک اتریش هلند ایرلند صربستان عمان قطر ترکیه بحرین کویت عربستان امارات اردن لبنان افغانستان سوریه  لیبی مصر ونزوئلا  ..هر کدام مرتب تسلیت خود را به ملت شریف و رنج کشیده ی ایران اعلام کردند...

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...