رفتن به مطلب

چهره مشهور گیاهخوار در اینستاگرام از گرسنگی مرد


Topaz

ارسال های توصیه شده

spacer.png

چهره مشهور گیاهخوار در اینستاگرام از گرسنگی مرد 
به گفته دوستان و خانواده ژانا سامسونوا، چهره مشهور وگان در اینستاگرام،پس از اینکه فقط از رژیم غذایی‌ای شامل «میوه‌های عجیب و غریب» پیروی می‌کرد «از گرسنگی مرده است»ژانا که ۳۹ سال داشت به خاطر این رژیم غذایی در مالزی زندگی می‌کرد.طبق گزارش‌ها، این شهروند روس که غذاهای خام را در رسانه‌های اجتماعی تبلیغ می‌کرد و میلیون‌ها بیننده او را در تیک‌تاک، فیس‌بوک و اینستاگرام دنبال میکردند، در ۲۱ ژوئیه پس از اینکه در جریان یک تور در جنوب شرقی آسیا به دنبال درمان پزشکی بود، درگذشت.به گزارش رسانه‌های محلی، یکی از دوستان ناشناس گفت:چند ماه پیش،در سریلانکا،او از قبل خسته بنظر می‌رسید، با پاهای متورم لنفاوی. او را برای درمان به خانه فرستادند. با این حال،او دوباره فرار کرد. وقتی او را در بیجان در پاکت دیدم، وحشت کردم،دوست او در ادامه گفت:
من یک طبقه بالاتر از او زندگی میکردم و هر روز از پیدا کردن جسد بیجان او در صبح میترسیدم. من او را متقاعد کردم که بدنبال درمان باشد، اما او موفق نشد.مادر سامسونوا مرگ دخترش را به عفونت شبه وبا نسبت داد. بااینحال، علت رسمی مرگ او اعلام نشده است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...