رفتن به مطلب

عکس و بازگشت به گذشته


Topaz

ارسال های توصیه شده

spacer.png

 

spacer.png

 

spacer.png

📌 فلورا برسی (Flora Borsi) عکاس اهل مجارستان، بعد از دیدن اولین عکس سیاه‌چاله که چند وقت پیش منتشر شد، این ایده به ذهنش خطور کرد که اگر بر اساس تئوری نسبیت انیشتن به گذشته بازگردد و با شخصیتهای مورد علاقه‌اش مثل آلبرت انیشتن سلفی بگیرد، این سلفی‌ها چه چگونه خواهند بود!

📌 او برای عملی کردن ایده‌اش، به جستجو پرداخت و عکسهایی که برای هدفش مناسب بودند را پیدا کرد، سپس درباره مد و سبک آرایش صورت و مو در دورانی که آن عکسها گرفته شده، تحقیق و لباسهایی مناسب با آن دوره تهیه کرد. سپس فلورا برسی سلفی‌های از خود متناسب با معیارها و مشخصات فنی عکسهای قدیمی گرفت و با استفاده از فتوشاپ سلفی‌ها را ادیت کرد تا با عکسهای قدیمی هماهنگ شود. او رنگ، نور، گاما، پرسپکتیو، نویز، عمق تصویر، و تمامی مشخصات سلفی‌ها را مطابق با عکسهای قدیمی تغییر داد.

📌 او با همین شیوه با تعدادی از شخصیتهای سرشناس قرن گذشته سلفی گرفت، کسانی چون، انیشتن، فروید، مریلین مونرو، گاندی و ... خودش می‌گوید هر چقدر روی این عکسها کار کنم باز هم نمی‌توانم آنها را مطابق یک عکس واقعی بسازم، اما به نظر من نتیجه کارش بسیار دیدنی و جذاب است.
 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...