رفتن به مطلب

کازموراتی مفیستو ، قیصر روم


Topaz

ارسال های توصیه شده

spacer.png

کازموراتی مفیستو ، قیصر روم!

عطر ادکلن کازاموراتی زرجف-زرژاف مفیستو-Xerjoff Casamorati Mefisto محصولی با رایحه ی مرکباتی که در سال 2009 طراحی و به دنیای عطر و ادکلن معرفی گردید . این محصول مردانه با رایحه ی خنک و چوبی ، مناسب برای استفاده در روزهای نیمه ی اول سال میباشد .  از ویژگی های بارز عطر ادکلن مردانه کازاموراتی زرژاف مفیستو ،، طراحی فوق العاده ی فلانکر این عطر میباشد به گونه ای که در اولین نگاه چشم بیننده را به سمت خود خیره کرده و نگاه ها را به خود جلب می نماید.

رایحه ی عطر ادکلن مردانه کازاموراتی زرژاف مفیستو که بطری سرمه ای رنگ که بر روی آن تصویری از دریا حک شده و با درب طلایی اش مزین گشته ، قرار دارد . نت ابتدایی عطر ادکلن مردانه کازاموراتی زرژاف مفیستو ترکیبی از مرکبات همچون لیمو امالفی ، گریپ فروت و ترنج بوده و در نت میانی اش گل رز ، عنبیه و سنبل و در نت پایه و اصلی اش عنبر سائل ، سدر ویرجینیا ، چوب صندل سفید و مشک را دارا میباشد . یادداشت اصلی موجود در این رایحه را میتوان از گریپ فروت و رایحه ی بینظیر عنبیه دریافت داشت . دارای سیلیج سنگین و با ماندگاری بسیار بالا که دال بر بالا بودن کیفیت عطر ادکلن مردانه کازاموراتی زرژاف مفیستو میباشد . عطر ادکلن مردانه کازاموراتی زرژاف مفیستو از ترکیبات مرکباتی بالا و ترکیبات چوبی ملایمی برخوردار بوده که در نهایت عطر ادکلن مردانه کازاموراتی زرژاف مفیستو را تبدیل به عطری کلاسیک ، که میتوان از آن در هر زمان و مکانی  بهره برد ، نموده است . برخی از منتقدان رایحه ی این محصول را مشابه عطر ادکلن مردانه کرید سیلور مانتین واتر می دانند.

رایحه اولیه: ليمو ترش، گريپ فروت،ترنج

رایحه میانی: زنبق، اسطوخدوس، گل رز

رایحه پایه: سدر، چوب صندل، کهربا،مشک 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...