رفتن به مطلب

 🌹 کویر مرنجاب _ آران و بیدگل


Topaz

ارسال های توصیه شده

spacer.png

 

spacer.png

کویر زیبای مرنجاب یکی از پرطرفدارترین نقاط کویری ایران است که در میان کویرگردان محبوبیت بالایی دارد. این کویر یکی از بهترین نقاطی است که می‌توانید برای سفرهای بیابانی انتخاب کنید.

کویر مرنجاب در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شرقی شهرستان آران و بیدگل در استان اصفهان قرار دارد. کویر مرنجاب دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی بی نظیری همچون تپه های ماسه ای، ریگ بلند، دریاچه نمک، جزیره سرگردان، کاروانسرای مرنجاب و چاه دستکن می باشد. تپه های ماسه ای در هنگام تابش آفتاب بسیار داغ می باشد اما اگر با پای برهنه بر روی ماسه ها قدم بگذارید، لذتی وصف ناپذیر از خنکی که در زیر ماسه ها وجود دارد، خواهید برد.

اگر علاقه مند به رصد ستارگان هستید حتما یک شب در کاروانسرای مرنجاب اقامت داشته باشید. شب هنگام در پشت بام کاروانسرا گروه های نجومی با تجهیزات مناسب به رصد ستارگان می پردازند و شما نیز می توانید از این جاذبه دیدن نمایید. همچنین تفریحات کویری چون آفرود و موتور سواری و شتر سواری در کویر را نیز می توانید در برنامه سفر خود تجربه کنید

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...