رفتن به مطلب

محققان دریافته‌اند امواج صدا قادرند هر جسمی را شناور کنند


Topaz

ارسال های توصیه شده

spacer.png

در سال 2019، تیمی از محققان دانشگاه کلمبیا نتایج آزمایشی را منتشر کردند که نشان میداد امواج صوتی میتوانند یک میدان کوچک گرانشی ایجاد کنند.  آیا ممکن است این فناوری توسط مردمان باستان برای ساختن سازه های عظیم مانند اهرام در مصر مورد استفاده قرار گرفته باشد؟

محققان تمدنهای باستان معتقدند که این مطالعه نشان می دهد که چگونه مردمان باستان موفق به جابجایی سنگهای عظیم شده اند.  ممکن است که آنها از امواج صوتی و ارتعاشات برای این کار استفاده کرده باشند.

طبق افسانه های باستان ، صدا بخشی از معادله بود و مردم با استفاده از اصوات با فرکانس خاص ، سازه های عظیم مانند اهرام در مصر را ساختند.

 دانشمندان امیدوارند که شاید روزی بتوانند رمز و راز امواج صوتی را کشف کنند و بر اساس آن، یک فناوری برای حرکت اجسام با جرم زیاد ایجاد کنند.

 "محاسبات نشان میدهد که امواج صوتی جرم منفی کمی دارند، به این معنی که در صورت وجود یک میدان گرانشی، مانند زمین، مسیر آنها به سمت بالا خم میشود.  دانشمندان دریافته اند که امواج صوتی نیز یک میدان جاذبه کوچک ایجاد میکنند. ”


 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...