رفتن به مطلب

از پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما استقلال را دلی انتخاب کردم/ از ارتفاع می‌ترسم؛ به زور سوار هواپیما می‌شدم/ اگر اشتباهات داوری نبود صدرنشین بودیم


zeus gladiator

ارسال های توصیه شده

رضا میرزایی وینگر سرعتی استقلال معتقد است اگر اشتباهات داوری نبود این تیم الان صدرنشین لیگ بود

از پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما استقلال را دلی انتخاب کردم/ از ارتفاع می‌ترسم؛ به زور سوار هواپیما می‌شدم/ اگر اشتباهات داوری نبود صدرنشین بودیم
  • اجاره ویلا شمال jabama

رضا میرزایی وینگر سرعتی استقلال یکی از خریدهای این تیم در نقل و انتقالات تابستانی بود. میرزایی که چند سالی در سپاهان حضور داشت در اولین بازی فصل مقابل تیم سابقش به صورت ثابت و در پست مدافع راست به میدان رفت ولی بعد از آن بازی نیمکت نشین شد. میرزایی بعد از چند بازی نیمکت نشینی، در دیدار مقابل ذوب آهن به ترکیب اصلی استقلال بازگشت و در پست وینگر به کار گرفته شد. با این بازیکن در خصوص شرایط خودش، استقلال، تغییرات مدیریتی  و ... گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

برگردیم به ابتدای فصل ، چه شد که به استقلال آمدی ؟

خب من بعد از چند سال خوبی که در سپاهان داشتم، تصمیم گرفتم چالش جدیدی را در زندگی فوتبالی خودم تجربه کنم. قراردادم با سپاهان به پایان رسید و چند پیشنهاد از جمله پیشنهاد استقلال به دستم رسید که بسیار خوشحال کننده بود. استقلال تیمی بزرگ و مردمی‌است و بازی کردن در این تیم آرزوی خیلی از بازیکنان ایرانی به حساب می‌آید. بعد از مشورت هایی که انجام دادم تصمیم گرفتم استقلالی شوم و الان هم از انتخابی که انجام دادم ، خیلی راضی ام.

قبل از آمدن به استقلال، بحث حضور تو در پرسپولیس مطرح شده بود. این موضوع درست است؟

بله پیشنهاد مطرح شده بود ولی ابتدا پرسپولیسی ها با مدیر برنامه های من صحبت کردند. هم از استقلال و هم از پرسپولیس پیشنهاد داشتم ولی در نهایت تصمیم گرفتم استقلالی شوم. واقعا هم از انتخاب خودم راضی هستم چون دلی بود و خوشحالم عضوی از خانواده بزرگ استقلال به حساب می‌آیم.

جو استقلال چطور است؟

خیلی خوب است و مشکلی نداریم. همه بازیکنان با هم رفیق هستند و در کنار رفاقتی که دارند، با هم رقابت هم می‌کنند . هدف کل تیم موفقیت استقلال و خوشحالی هواداران است و همه بچه ها برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنند.

از پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما استقلال را دلی انتخاب کردم/ از ارتفاع می ترسم؛ به زور سوار هواپیما می شدم/ اگر اشتباهات داوری نبود صدرنشین بودیم

در اولین بازی و مقابل تیم سابقت در ترکیب اصلی قرار گرفتی ولی بعد از آن نیمکت نشین شدی . به نظرت دلیلش چه بود؟

خب این مسائل به کادرفنی برمی‌گردد. تصمیم سرمربی تیم بود که من در چند بازی در ترکیب اصلی نباشم و در دیدار مقابل ذوب آهن دوباره به ترکیب اصلی برگردم. من به عنوان یک بازیکن وظیفه دارم که خوب و منظم تمرین کنم و آماده کمک کردن به تیمم باشم. بقیه مسائل در اختیار کادرفنی است و آن ها تصمیم می‌گیرند که چه کسی بازی کند.

تو هم در پست دفاع راست و هم وینگر چپ و راست بازی می‌کنی. در کدام پست راحت تر هستی؟

خب پست اصلی من وینگر است و معمولا در پست وینگر چپ و راست بازی می‌کردم ولی در پسست مدافع راست هم بازی می‌کنم و مشکلی ندارم. هدف من کمک کردن به استقلال است و هرجا که کادرفنی بخواهد بازی می‌کنم.

کار کردن با ساپینتو چطور است؟

به نظرم که خیلی خوب است و من لذت می‌برم. در کار ساپینتو اصلا شوخی ندارد و کاملا جدی است ولی در عین حال با همه بچه‌ها رفاقت دارد. خیلی پرانرژی است و تفکرش فقط پیروزی است. ساپینتو فقط پیروزی می‌خواهد و از باختن متنفر است. ضمن اینکه او فوتبالیست بزرگی بوده و دانش فنی بالایی هم دارد. یکی دیگر از نکات مثبت ساپینتو این است که با بازیکنان رفیق است و این موضوع به نظرم خیلی به تیم کمک می‌کند. در مجموع خیلی خوشحالم با چنین مربی بزرگی کار می‌کنم.

از پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما استقلال را دلی انتخاب کردم/ از ارتفاع می ترسم؛ به زور سوار هواپیما می شدم/ اگر اشتباهات داوری نبود صدرنشین بودیم

این انرژی زیاد و شور و حرارت را کنار زمین هم نشان داده و خیلی زود هم عصبانی می‌شود که باعث محرومیت او هم شد

بله ساپینتو خیلی پرانرژی است و مدل مربیگری او پرحرارت است. او از باخت متنفر است و در هر بازی به چیزی جر بردن فکر نمی‌کند. جنب و جوش‌های او کنار زمین او هم به همین خاطر است و کلا کار کردن با چنین مربی جذاب و لذتبخش است. در مورد محرومیت هم به نظرم حق با ساپینتو بود چون در چند بازی داوران چند پنالتی را برای ما نگرفتند و خب او حق داشت عصبانی شود.

در بازی مقابل فولاد چند بار در محوطه جریمه با مدافعان حریف برخورد داشتی و کل تیم شما معتقد بودند داور باید پنالتی می‌گرفت. واقعا آن صحنه ها پنالتی بود؟

زمان زیادی از آن بازی گذشته و حرف زدن دوباره خیلی فایده ای ندارد. به نظرم داور در آن بازی در یکی دو صحنه باید پنالتی می‌گرفت و اشتباه کرد. حالا هرچه بوده تمام شده و دیگر امتیازات آن دیدار برنخواهد گشت. در دیدار مقابل نساجی و ذوب آهن هم چند پنالتی تیم ما را نگرفتند و کلا داوری در این فصل به ضرر تیم ما بود. اگر این اتفاقات رخ نمی‌داد ، با چند امتیاز اختلاف الان صدرنشین بودیم.

به نظرت در پایان فصل استقلال چه رتبه ای را کسب خواهد کرد؟

استقلال هر فصل و تحت هر شرایطی باید برای قهرمانی بجنگد و همیشه جزو مدعیان اصلی قهرمانی به حساب می‌آید. تیم ما هدفی جز قهرمانی ندارد و می‌خواهیم در پایان فصل جام قهرمانی را به هوادارانمان هدیه بدهیم. همه تلاشمان را برای قهرمانی می‌کنیم و هرچه داریم برای خوشحالی استقلالی ها می‌گذاریم.

از پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما استقلال را دلی انتخاب کردم/ از ارتفاع می ترسم؛ به زور سوار هواپیما می شدم/ اگر اشتباهات داوری نبود صدرنشین بودیم

در مورد رفتن آورلو و آمدن فتح الله زاده چه نظری داری؟

خب آجورلو واقعا برای استقلال زحمت کشید و در فصل گذشته این تیم بدون باخت قهرمان شد. امسال هم تیم خوبی بستند و به بچه ها واقعا کمک کردند. هرجا که هستند برایشان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم. فتح الله زاده هم یکی از محبوب ترین مدیران تاریخ استقلال است و هواداران خیلی دوستش دارند. بازگشت ایشان را هم به فال نیک می‌گیریم و امیدوارم در کنار هم روزهای خوبی را سپری کنیم.

سقف آرزوهای تو در فوتبال چیست؟

من دوست دارم هر روز پیشرفت کنم و در نهایت هم به تیم ملی برسم. بازی کردن در تیم ملی آرزوی هر فوتبالیستی است و من هم دلم می‌خواهد پیراهن تیم ملی را بر تن کنم. می‌دانم کار خیلی سخت است و در پست من رقبای بزرگ و سرسختی حضور دارند، ولی نا امید نیستم و برای رسیدن به تیم ملی تلاش می‌کنم.

وقتی در سپاهان بودی ، یک ویدیویی از تو در هواپیما منتشر شد که به شدت ترسیده بودی. ترس تو از هواپیما صحت دارد؟

بله من به شدت از هواپیما و کلا ارتفاع می‌ترسیدم و به طرز عجیبی از سوار شدن به هواپیما هراس داشتم. شاید باورتان نشود ولی بعضی وقت ها به زور سوار هواپیما می‌شدم و خیلی برای من سخت بود. با این حال الان کمی‌اوضاع برای من بهتر شده و ترس من کمتر شده است. با این حال ارتفاع و هواپیما خیلی برای من ترسناک است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...