رفتن به مطلب

فال نوستراداموس پنجشنبه۱۰شهریور ۱۴۰۱


Anahitam

ارسال های توصیه شده

🎞 فال نوستراداموس 🎞 پنجشنبه 10 شهریور 1401
🍾⛩ فروردین :🐾نشانه ای از گرفتاری. چشمان خود را باز نگه دارید و هشیار و مراقب باشید تا دچار دردسر نشوید.
🍾⛩ اردیبهشت :🐾احساسات و عواطفی پر شود و حرارت دارید. امیدوار باشید, به هدف خود نزدیک می شوید.
🍾⛩ خرداد :🐾به کمک خلاقیت خود می توانید در کار خود به موفقیتهای چشمگیری دست پیدا کنید. احتمالا صاحب فرزند خواهید شد و خبرهای شادکننده ای دریافت می کنید.
🍾⛩ تير :🐾مشکلات و گرفتاریهایی در کمین شما نشسته اند. مراقب باشید که غافلگیر نشوید. در هر کاری که تصمیم به انجام آن دارید مواظب باشید.
🍾⛩ مرداد :🐾سفر درپیش دارید. از همان سفرهای خاطره انگیز و به یاد ماندنی که خستگی و کسالت را از وجودتان خارج می کند. با روحیه ای شاد به استقبال این سفر بروید چون به آن احتیاج دارید.
🍾⛩ شهريور :🐾در کاری که بیم رسوایی در آن وجود دارد شرکت نکنید. مواظب آبروی خود باشید. از دوستان ناباب و ریاکار خود دوری کنید. به شایعات و حرفهای بی اساس دیگران توجهی نکنید.
🍾⛩ مهر :🐾بخت و اقبال به شما روی می آورد. با اشخاص مهمی ملاقات خواهید داشت. مسافرت دلچسپی در پیش روی دارید.
🍾⛩ آبان :🐾فردی شجاع, قوی و پر نفوذ هستید که خیلی زود رهبری را بر عهده می گیرید و هر کجا باشید در راس امور قرار می گیرید.
🍾⛩ آذر :🐾به موفقیت مالی دست پیدا می کنید. در معامله ای که انجام می دهید سود می برید. البته باید مراقب باشید چون سهل انگاری باعث ضرر شما می شود.
🍾⛩ دی :🐾نماد بزرگی و قدرت. با پشتیبانی و کمک دوستان قدرتمند خود می توانید بر مشکلات غلبه کنید. ارتباط خود را با دیگران گسترش دهید تا نیروی بیشتری پیدا کنید.
🍾⛩ بهمن :🐾نماد فضولی وکنجکاوی بیش از حد. مراقب حرف زدن خود باشید و سفره دل خود را پی هر کس باز نکنید چون ممکن است به ضرر شما تمام شود. کمی رازدار باشید.
🍾⛩ اسفند :🐾مراقب رفتارهای مشکوک همسرتان باشید. شاید قصد ازدواج مجدد داشته باشد. باید مواظب آبروی خود باشید وگرنه دچار دردسر می شوید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...