رفتن به مطلب

قدیمی ترین بازیگران هالیوودی


ارسال های توصیه شده

کاترین هیپبورن متولد 12 می 1907 « هاتفورد – کشور آمریکا» فوت 29 ژوئن 2003 « الدسی بروک _ ایالات امریکا » -مرگ به علت کهولت سن

پدر کاترین یک دکتر بود و مادرش طرفدار حقوق زنان. هر دو بسیار او را تشویق میکردند تا همۀ وقت نظر خود را بیان کند. او ارتباط بسیار نزدیکی با برادرش تام داشت ولی در سن 14 سالگی با مرگ برادرش در هم شکست کاترین تا چند سالروز تولد برادرش «8 نوابر» را تولد خودش حساب می کرد.

او نسبت به دخترهای هم سن و سالش خجالتی تر بود و به جای این که به مدرسه برود در منزل درس یاد می گرفت سپس او به کالج برایان هاور رفت و در آنجا تصمیم گرفت که بازیگر شود. بعد از فارغ التحصیلی او نقش هاي کوچکی در برادوی بازی کرد. او در طول 2 سال 5 فیلم بازی کرد و برای فیلمصبح افتخار اولین اسکار را دریافت کرد.

کاترین معمولا لباس هاي ساده و گشاد می پوشید و آرایش نمی کرد و هیچ وقت در حین گفتگو و عکس گرفتن ژست نمی گرفت. ولی این کارها تعجب تماشاگران را برانگیخت و در سال 1934 تماشاگران برای فیلم دریاچه انتقادهای زیادی از او کردند.

spacer.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...