رفتن به مطلب

معرفی فیلم رمانتیک After


ارسال های توصیه شده

یلمی اجتماعی محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی جنی گیج می‌باشد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است ، تسا یانگ یک دانشجوی پرتلاش ، مسئولیت‌پذیر و دوستی وفادار است. در اولین ترمی که وارد کالج می‌شود دنیای ایمن تسا با شناخت شخصیتی مرموز به نام هاردین اسکات تغییر پیدا می‌کند و تمام چیزی که درباره‌ی خودش می‌دانست زیر سوال برده می‌شود و…

 

شخصیت اصلی داستان نوزده ساله تسا یونگ (جوزفین لانگفورد) ، دانش آموز نمونه است که زندگی او با مادر خفه کننده کارول (سلما بلر) منوط شده است.
برای اولین بار ، تسا از خانه و دوست پسر تاریخی اش نوح (دیلان آرنولد) دور می شود و به دانشگاه مرکزی واشنگتن می رود. در اینجا ، به لطف هم اتاقی عجیب و غریب Steph ، این دختر با برخورد هاردین اسکات مرموز (هیرو فینیس – تیفین) مواجه می شود.
هنگامی که احساسات جدیدی پدیدار شود ، تسا بین حال و گذشته تقسیم می شود اما می تواند با دوست جدید لاندون ، برادر نیمه هاردین منعقد شود.
پس از چند تردید ، زن جوان موافقت می کند در مهمانی با استی ، هاردین و گروه دوستان شرکت کند اما به لطف الکل ، عصر یک فاجعه خواهد بود و تسا در پایان به همه فاش می کند که او هنوز باکره است.

هرچه نوح به طور فزاینده ای حسود و صاحب اختیار می شود ، هاردین شروع به نقض قلب تسا می کند. با وجود دعوا ، دختر موافقت می کند که او را به دریاچه ببرد و دو نفر اولین بوسه را تبادل می کنند.
هاردین ، با این حال ، همچنان دوستانه و دوستانه نیست ، لحظه های محبت و حسادت را با لحظه هایی از سرماخوردگی شدید. کارول از دخترش می خواهد که روی تحصیل تمرکز کند و به نوح برگردد اما تسا امتناع می کند ، در عوض موافقت خود را برای به اشتراک گذاشتن یک آپارتمان با هاردین اعلام کرد.
دومی گذشته خود را نشان می دهد ، که با نفرت نسبت به پدرش و خشونت بی سابقه از او نشانه رفته است.
تسا متقاعد شده است که هاردین تغییر کرده است و احساسی که به آنها پیوند می زند عشق واقعی است. با این حال ، این پسر و اولیای دوستانش راز وحشتناکی را پنهان می کند که می تواند برای همیشه بت عاشقانه و آینده ی ساده لوح تسا را به خطر اندازد …

 

پ.ن:نمیدونستم چجوری باید عکس بذارم تو مطلب

همش تقصیر سکرته😪

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...