رفتن به مطلب

سرم تراپی در منزل چیست و چه مزایا و معایبی دارد


fateme20

ارسال های توصیه شده

سرم تراپی در منزل  مایع است، الکترونیک، این روشی است که در آن ویتامین ها و داروها مستقیماً به جریان خون تزریق می شوند. کم آبی بدن سوء تغذیه از این روش می توان برای درمان بسیاری از بیماری ها از جمله عفونت ها و بیماری های مزمن استفاده کرد.
فواید سرم تراپی:
جذب سریع: سرم درمانی مستقیماً به جریان خون تزریق می شود، بنابراین مواد مغذی و دارو به سرعت جذب می شوند. این می تواند برای بیمارانی که نیاز به درمان سریع دارند، مانند کسانی که به شدت دچار کم آبی یا سوء تغذیه هستند، مفید باشد.
تغییر سیستم گوارش: سرم درمانی مواد مغذی و داروها را مستقیماً وارد جریان خون می‌کند، بنابراین از سیستم گوارشی عبور نمی‌کنند. این ممکن است برای بیمارانی که در جذب مواد مغذی از طریق دستگاه گوارش مشکل دارند، مانند بیماران مبتلا به بیماری التهابی روده مفید باشد.
درمان بیماری های مختلف: از سرم درمانی می توان برای درمان انواع بیماری ها و شرایط از جمله کم آبی بدن، سوء تغذیه، عفونت ها و بیماری های مزمن استفاده کرد.
تنظیم تعادل الکترولیت: سرم درمانی می تواند برای تنظیم تعادل الکترولیت در بدن استفاده شود. الکترولیت ها مواد معدنی مورد نیاز برای عملکردهای مختلف بدن مانند تنظیم ضربان قلب و انقباض عضلانی هستند.
تقویت سیستم ایمنی: می توان از فیزیوتراپی برای تقویت سیستم ایمنی استفاده کرد. این می تواند در بیمارانی که در معرض خطر عفونت هستند، مانند افرادی که شیمی درمانی می شوند، اتفاق بیفتد
عوارض سرم درمانی:
انتقال خون معمولا بی خطر است، اما ممکن است عوارض جانبی جزئی مانند درد، تورم و کبودی در محل تزریق ایجاد کند. عوارض جانبی جدی مانند عفونت، لخته شدن خون و واکنش های آلرژیک نادر است.
موارد منع مصرف سرم درمانی؛
سرم درمانی برای همه مناسب نیست. سرم درمانی در موارد زیر منع مصرف دارد:
نارسایی قلبی
نارسایی کلیه
فشار خون بالا
آلرژی به اجزای سرم
قبل از استفاده از سرم درمانی، باید با پزشک خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که این روش برای شما مناسب است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...