رفتن به مطلب

شیشه بالکنی یک انتخاب مدرن و شیک برای دیزاین بالکن شما


persia

ارسال های توصیه شده

شیشه بالکنی چیست؟

شیشه بالکنی عبارت است از یک سیستم شیشهای که در قسمتهای مختلف بالکن یا تراس نصب میشود. این شیشهها معمولاً از شیشه مقاومی ساختهشدهاند که میتواند در برابر عوامل جوی و تأثیرات مخرب مقاومت کند.

با توجه به کاربرد شیشههای بالکنی مدلهای مختلفی دارند. در ادامه به انواع آن اشاره خواهیم کرد.

 

  • شیشه بالکن ریلی
  • شیشه بالکن کشویی (اسلایدی)
  • شیشه بالکن نردهای
  • شیشه بالکن پنجرهای
  • شیشه بالکن تاشو

 شیشه بالکن ریلی

شیشه بالکن ریلی یک نوع شیشه ویژه است که بهصورت عمودی در اطراف بالکنها یا فضاهای باز نصب میشود. این شیشه با داشتن سیستم ریلی ایمن، از سقوط افراد یا اشیاء به پایین جلوگیری میکند.در این مدل یک ریل در بالا و یک ریل در پایین پنلهای شیشهای قرار میگیرد، و در قسمت انتهایی از چرخدندههایی استفاده میکنند که وظیفهی این چرخها حرکت دادن شیشه بالکن به سمت ریل میباشد.

 

شیشه بالکن کشویی (اسلایدی)

شیشه بالکن کشویی یک نوع پنجرهای است که بهوسیله مکانیزمهای خاص میتوان آن را باز و بسته کرد.نحوه جمع شدن شیشههای اسلایدی از راست به چپ یا از چپ به راست است و شیشه در زمان جمع شدن از ریل خارج نمیشود.

 

شیشه بالکن نردهای

 

شیشه بالکن نردهای، یکی از انتخابهای مدرن و شیک برای نصب در بالکنها و حفاظهای خارجی است.این شیشهها توسط پایهها و چارچوبهای آهن، استیل یا آلومینیوم در جای خود ثابت میگردد. همچنین در دو نوع فریم دار و فریم لس قابل ارائه است.

 

شیشه بالکن پنجرهای

 

مدل پنجرهای یا پنجره بالکن یکی از مواردی است که بهراحتی میتواند به زیبایی و کاربرد منزل شما افزوده شود. این فناوری نوین، درست مانند پنجره باز و بسته میشود ولی تفاوت زیادی با پنجره عادی دارد. پنجره عادی از نوع شیشه معمولی است درحالیکه شیشه بالکن پنجرهای از نوع شیشه سکوریت است.

 

شیشه بالکن تاشو

 

نوع دیگری از شیشه بالکنی مدل تاشو است که بعضاً به نام شیشه آکاردئونی نیز میشناسند.در این مدل از شیشه بالکنی از یک شیشه ثابت و چندین پنل شیشهای متحرک، استفادهشده که دارای چرخدندههایی هستند که روی پنل شیشهای ثابت قرار میگیرند و قادر به حرکت دادن شیشهها هستند..

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...