رفتن به مطلب

تخم طلا---


حسین138

ارسال های توصیه شده

 

 

در حدود ۳۳۰۰ متری زیر سطح سواحل آلاسکا، جایی که نور گرم خورشید هرگز به آن نفوذ نمی‌کند، یک وسیله نقلیه زیرآبی NOAA Ocean Exploration که از راه دور اداره می‌شد، با یک گوی طلایی و عجیب روبرو شد.

به صخره‌ای که با اسفنج‌های سفید خال‌خالی شده بود، محکم می‌چسبید، به ابعاد حدود ۱۰ سانتی‌متر و یک سوراخ در یک طرف. کاملاً مشخص نیست که این گوی مرموز چه چیزی می تواند باشد.

پیشنهادات اولیه از سوی محققانی که جریان زنده غواصی را انجام می‌دادند شامل یک پوشش تخمی از یک گونه مرموز، یک اسفنج مرده یا یک مرجان بود.

یکی از محققان در پخش زنده ۳۰ آگوست گفت: "نمی دانم از آن چه بگویم." یکی دیگر حدس می زند: "قطعاً یک حفره قدیمی بزرگ در آن وجود دارد، بنابراین چیزی یا سعی کرد وارد شود یا سعی کرد از آن خارج شود."

( عکس) رمزگشایی از تخم طلایی که کف اقیانوس پیدا شد

یکی از محققین گفت: "فقط امیدوارم وقتی آن را تکان می‌دهیم، چیزی تصمیم نگیرد بیرون بیاید، مثل شروع یک فیلم ترسناک است."

او در ادامه گفت: "ذهن ما به دلیل بافت به سمت تخم مرغ می‌رود. به نظر می‌رسد گوشتی است و آناتومی واضحی ندارد. سوراخی در آن وجود دارد که نشان می‌دهد چیزی داخل یا خارج شده‌است. اما شبیه هیچ تخم مرغی نیست."

کری هاول، بوم‌شناس اعماق دریا از دانشگاه پلیموث در بریتانیا به این روزنامه گفت: من تا به حال چنین چیزی ندیده‌ام." "اگر یک تخم مرغ است، سوال واقعا جالب این است که تخم مرغ کی است. بسیار بزرگ است. این یک تخم مرغ کوچک ماهی نیست. این یک چیز قابل توجه است."

( عکس) رمزگشایی از تخم طلایی که کف اقیانوس پیدا شد

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...