رفتن به مطلب

اشنایی با دور تو دور پست بین الملل


fateme20

ارسال های توصیه شده

مزایای این روش حمل و نقل چیست؟

علاوه بر این که این روش حمل و نقل به شما امکان می دهد به جای رفتن به اداره پست در خانه بمانید، در زمان شما نیز صرفه جویی زیادی می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که جزئیات سفارش خود را پر کنید و ارسال خود را تأیید کنید. به محض انجام این کار، شماره پیگیری به ایمیل شما ارسال می شود و پیک ها بقیه کار را انجام می دهند. اساساً تحویل درب منزل به شما راحتی و زمان آزاد بیشتری می دهد. کوریر سرویس با شرکت حمل و نقل بین المللی اسپیدی
چه زمانی باید آن را انتخاب کنید؟

     تحویل همان روز

     اگر مدت زمان تحویل کوتاهی دارید، بهترین گزینه برای ارسال بسته خود با این روش ارسال بدون استرس است. معمولاً سیستم های پستی نمی توانند تحویل همان روز را به شما تضمین کنند، در حالی که D2D می تواند.
     ارزش را با پول کاملاً ترکیب کنید

     اگر هزینه هایی را که برای تحویل بسته به خانه گیرنده خود تلف می کنید و قیمتی که برای خدمات پستی می پردازید مقایسه کنید، ممکن است شوکه شوید. اگرچه تحویل درب منزل گرانتر از استفاده از خدمات پستی است، اما همچنان بسیار ارزانتر از تحویل آن توسط خودتان است.

انعطاف پذیری

     سرویس خانه به درب تقریباً همیشه باز است، به این معنی که می توانید هفت روز در هفته از آن استفاده کنید. بنابراین، اگر شرایط اضطراری دارید، جایی که در روز یکشنبه به یاد داشته باشید که سفارش شما باید در روز دوشنبه باشد - D2D گزینه شماره یک شما است.

شرکت هایی که گزینه تحویل درب منزل را ارائه می دهند

قبل از اینکه تصمیم بگیرید سفارشات خود را با چه کسی ارسال کنید، باید بدانید که شرکت حمل و نقل مورد نظر شما چه نوع خدماتی را ارائه می دهد. حتی بهتر است اگر بتوانید همه آنها را در یک مکان بررسی کنید.  دارای یک س spdpost یستم یکپارچه است که می تواند به شما در انتخاب اینکه با چه کسی ارسال کنید کمک کند. روش حمل و نقل درب منزل چیز جدیدی نیست، اما همه شرکت ها آن را ندارند. با این حال، می توان به برخی از شرکت های حمل و نقل که دارای تحویل D2D هستند اشاره کرد -

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...