رفتن به مطلب

عجیب ترین لباس های جهان


پادشاه

ارسال های توصیه شده

عجیب ترین لباس های جهان

دنیای مد و لباس از جذاب ترین مقوله های بشری به شمار می روند، که هر ساله با ظرافت خاصی از سوی طراحان و سرمایه گذاران دنبال می شوند. در همه جا دنیا افراد مشهور سعی می کنند با نوع منحصر به فرد پوشش، لنز دوربین ها را به سوی خود کشانده و بر شهرت خود بیافزایند. بزرگ ترین برندها همیشه در پی یک فرصت استثنایی برای تولید لباس، کیف یا کفش خارق العاده و تک برای بازیگران، خوانندگان، ورزشکاران یا صاحبان سرمایه می باشند، تا ضمن افزایش محبوبیت و فروش برندشان، خود را به صدر برترین ها برسانند.

پوشیدن لباس های عجیب و نامتعارف طی چند دهه اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و گاها به عنوان زبان بیان برخی ناهنجاری ها و یا القا یک پیام خاص به کار می رود. چهره های سرشناس با صرف هزینه های گزاف دست به انتخاب اعجاب انگیز ترین لباس ها زده و برای مدت ها در راس اخبار صنعت مد قرار می گیرند. اکنون قصد داریم به 10 مورد از عجیب ترین لباس های دنیا بپردازیم با ما همراه باشید.

جالب ترین لباس های جهان,جالب ترین لباس های دنیا,عجیب ترین لباس های جهان,

10. وین دیزل | Vin Diesel

مارک سینکلر وینسنت با نام هنری وین دیزل، بازیگر و کارگردان آمریکایی متولد 1967 میلادی، یکی از چهره های سر شناسی است که همواره با پوشش عجیب ترین لباس های سلبریتی ها خود را سوژه جالب توجه رسانه ها و خبرنگاران می کند. او برای مصاحبه مطبوعاتی فیلم سریع و خشن با یک پولیور مشکی و دامن چرم پا به سالن گذاشت.

عجیب ترین لباس های سلبریتی ها,عکس عجیب ترین لباس های دنیا,لباس عجیب بازیگران,

9. بیورک | Björk

بیورک خواننده و آهنگ ساز ایسلندی، اخیرا با ایفا نقش در چند فیلم سینمایی به شهرت بیشتری دست یافته و با پوشیدن لباس های عجیب و مضحک سعی دارد خود را در کانون توجه رسانه ها قرار دهد. لباس بنفش با لایه های پفکی و چین دار از او یک عروسک خنده دار ساخته بود. علیرغم تمسخر شدید از سوی مردم و برخی خبرنگارن، با چهره ای کاملا رضایتمند از وضع ظاهریش پا به سالن مصاحبه های مطبوعاتی نهاد.

جالب ترین لباس های جهان,جالب ترین لباس های دنیا,عجیب ترین لباس های جهان,

8. نیکی میناژ | Nicki Minaj

اونیکا تانیا ماراژ. پتی با نام هنری نیکی میناژ از مشهورترین خوانندگان اهل کشور ترینیدادو توباگو می باشد، که در نیویورک متولد شد. او با پوشیدن لباسی که به صورت شنلی قرمز با صورتکی فراماسون طراحی شده بود در کنار اسقف اعظم ایستاد و در خیلی از مصاحبه ها بیان کرد قصد نمایش تصویر زشت وزیبا را در یک قاب داشته است. حال باید دید زیبا را به خود لقب داده یا….!

عجیب ترین لباس های سلبریتی ها,عکس عجیب ترین لباس های دنیا,لباس عجیب بازیگران,

7. دمی بارتز | Demi Barnes

دمی بارتز یک دانش آموز دبیرستانی اهل اسکاتلند می باشد، که برای یکی از پروژه های تحقیقاتی مدرسه اش یکی از جالب ترین لباس عروس های دنیا را با استفاده از برگه های طلاق زوج های مختلف طراحی نمود. این لباس به سرعت در اینترنت به شهرت بالایی دست یافت و برند های بزرگ جهان به دنبال خرید امتیاز طرح و تولید آن می باشند.

جالب ترین لباس های جهان,جالب ترین لباس های دنیا,عجیب ترین لباس های جهان,

6. لباس فرم مدارس بریتانیا | British School Uniforms

جایگاه ششم جالب ترین لباس های دنیا به نوع پوشش مدارس بریتانیا تعلق می گیرد. در این مدرسه تمام دانش آموزان دختر یا پسر باید پالتو یا کت و دامن را با جوراب شلواری زرد رنگ به تن کنند.

عجیب ترین لباس های سلبریتی ها,عکس عجیب ترین لباس های دنیا,لباس عجیب بازیگران,

5. پوشش زنان قبیله لانگهورن مایو، چین | Long Horn Miao

زنان قبیله لانگ هوردمایو در کشور چین، پوششی خاص و یکی از عجیب ترین لباس های جهان را دارند، که بسیار مورد توجه عکاسان قرار گرفته اند. در این قبیله زنان باید سرپوشی بافته شده از موهای تمام افراد متوفی فامیلشان را به سر گذاشته و در مراسم های رسمی یا مذهبی شرکت نمایند. آن ها معتقدند، وجود چیزی از گذشتگان در لباس ها برایشان حمایت و همراهی اموات را به ارمغان می آورد.

جالب ترین لباس های جهان,جالب ترین لباس های دنیا,عجیب ترین لباس های جهان,

4. لیدی گاگا | Lady Gaga

استفانی جوآن انجلینا جرمنوتا با نام هنری لیدی گاگا، قطعا یکی از برترین افرادی است که با لباس های عجیبش در جهان شهرت فراوانی را به دست آورده. به طور مثال لباسی که تماما از گوشت طبیعی دوخته شده بود، تعجب تماشاچیان، خبرنگاران و همکارانش را نیز به همراه داشت. او به همین لباس اکتفا نکرد و گیره مو و زیور آلاتش را نیز از گوشت تازه طراحی و ساخته بود.

عجیب ترین لباس های سلبریتی ها,عکس عجیب ترین لباس های دنیا,لباس عجیب بازیگران,

3. لباس عروس هندی | Indian Wedding Dress

کمپانی های طراحی لباس در هندوستان برای ثبت نام خود در گینس اقدام به طراحی و تولید لباسی بسیار گران قیمت نمودند. خیاطان با استفاده از نخ های آغشته به طلا، سنگ های جواهر مانند یاقوت، الماس، مروارید و مرجان نقش های زیبایی بر پارچه لباس عروس ایجاد کردند، که تا مدت ها سوژه اول مطبوعات جهان نیز به شمار می رفت. این لباس عجیب بعدها توسط یک کلکسیونربه مبلغ 50 میلیون پوند خریداری شد.

2. لباس با طرح کتاب آشپزی

یک آشپز گمنام در یک اقدام عجیب لباسی با طرح دستور پخت غذاها را طراحی نموده و به کمپانی های برتر صنعت مد ارائه کرد. البته این لباس ها موفقیت چشمگیری به دست نیاورد ولی ایده ای خلاقانه و جالب به نظر می رسید، که توسط برخی شرکت های کوچک تولید لباس برای مدت کوتاهی به بازار روانه گردید.

جالب ترین لباس های جهان,جالب ترین لباس های دنیا,عجیب ترین لباس های جهان,

1. لباس تخت خوابی | Bed Clothes

به جرات می توان گفت که عجیب ترین لباس های جهان را می توان در فشن شوها دید. در یکی از شوهای ارائه شده لباسی با طرح رخت خواب به صحنه وارد شد که علاوه بر تعجب، خنده حضار را به دنبال داشت. یقه لباس به شکل یک بالش و بالاتنه که به دامنی بزرگ ختم می شد، در واقع یک پتوی زیبا بود و هر بیننده ای را برای لحظاتی به خود خیره می کرد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...