fateme20 ارسال شده در 23 آبان، 2023 اشتراک گذاری ارسال شده در 23 آبان، 2023 موتورهای جستجو و الگوریتم های پلتفرم به طور مداوم در جریان هستند. با سفارش سئو در این چشمانداز دیجیتالی دائماً در حال تغییر، برای بازاریابان و صاحبان کسبوکارهای کوچک مسئله «پیشرفتن» یا «گم شدن» مطرح است. مهم نیست محصول یا خدمات شما چقدر خوب است، اگر کسی نتواند آن را پیدا کند، پس چگونه می توانید مقیاس کنید؟ الگوریتمها دائماً تغییر میکنند، گاهی از طریق تغییرات کوچک، گاهی از طریق تغییرات گسترده و گسترده. تنها در سال2023 ، گوگل 4500 تغییر، از جمله بهبود در رابط کاربری و سیستم رتبه بندی خود، انجام داد. آخرین به روز رسانی اصلی در مارس 2023 بود. حتی کسبوکارها و وبسایتهایی که قبلاً شکوفا شده بودند، در معرض خطر عقب افتادن هستند، مگر اینکه در صدر بازی بهینهسازی موتور جستجو یا سئو قرار بگیرند. در این مقاله، ما 15 استراتژی جدید و موثر را بررسی خواهیم کرد تا به شما در این مبارزه کمک کند و اطمینان حاصل کنیم که به طور مداوم ترافیک ارگانیک را به وب سایت خود هدایت می کنید. 1. کلمات کلیدی خود را بشناسید 2. محتوای با کیفیت بالا بنویسید 3. بهینه سازی جستجوی صوتی 4. بهینه سازی برای موبایل 5. افزایش تجربه کاربری 1 نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
ارسال های توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .