رفتن به مطلب

جانشین محمد محبی در استقلال مشخص شد؟


zeus gladiator

ارسال های توصیه شده

ممکن است سرمربی استقلال تصمیم بگیرد از یامگا به عنوان وینگر راست استفاده کند.جانشین محمد محبی در استقلال مشخص شد؟/ تأثیر جدایی ستاره آبی‌ها روی پست یک بازیکن دیگر

یکی از بهترین خارجی‌هایی که به فوتبال ایران آمده بدون شک آرتور کوین یامگاست. ستاره فرانسوی استقلال نقش زیادی در قهرمانی بدون باخت این تیم در لیگ بیست و یکم داشت. او که بهترین گلزن خارجی استقلال در لیگ برتر هم محسوب می‌شود، در پست‌های مختلفی برای استقلال به میدان رفت. فرهاد مجیدی اکثرا از یامگا در پست وینگر راست یا مهاجم استفاده می‌کرد ولی ساپینتو عمدتا یامگا را در پست مدافع راست به زمین می‌فرستاد و اعتقادی به صالح حردانی نداشت.

حردانی اما با حضور نکونام شرایط متفاوتی پیدا کرده است. صالح بازیکن محبوب نکونام به حساب می‌آید و در فولاد هم این دو با یکدیگر کار کردند. از همین رو به احتمال فراوان حردانی مدافع راست فیکس استقلال خواهد بود. اتفاقی که اگر رخ دهد باعث تغییر پست یامگا خواهد شد و ستاره فرانسوی استقلال بار دیگر به خط حمله بازخواهد گشت. بعد از جدایی محبی، استقلال در پست وینگر راست خلا احساس می‌کند و یامگا می‌تواند بهترین گزینه برای بازی در این پست باشد.

از همین رو نکونام هم بی میل نیست که از آرتور در بخش هجومی تیمش استفاده کند. یامگا که در بازی برگشت لیگ مقابل پرسپولیس دچار مصدومیت شده بود و نتوانست تا پایان بازی‌ها استقلال را همراهی کند، الان به شرایط خوبی رسیده و حضور پررنگی در تمرینات استقلال دارد. او کاملا آماده است و می‌تواند از همان هفته اول لیگ در ترکیب استقلال قرار بگیرد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...