رفتن به مطلب

اگه ممکنه شنود بشید....


حسین138

ارسال های توصیه شده

 

 

چطور بفهمیم تلفن همراه ما شنود می شود؟

شاید بعضی از مردم فکر کنند که شوند کردن گوشی‌های هوشمند فقط برای افراد مهم و سیاست‌مدار و یا سلبریتی‌ها پیش می آید. این‌ درحالی است که حتی اگه بعضی از افراد خصومت‌های شخصی و خیلی ساده هم با شما داشته باشند، ممکن است تلاش کنند به مکالمه‌های شما دسترسی داشته باشند. پس بهتر است هر چه زودتر امنیت خودتان موقع تماس تلفنی رو افزایش بدید.

استفاده از کد دستوری #62#* به‌عنوان کد تشخیص شنود تلفن همراه است. با استفاده از این کد خواهید دید شنود روی تلفن همراه شما وجود دارد یا خیر. پس از تایید این گزینه، اگر شماره ای روی صفحه مشاهده نکردید، این به این معنی است که گوشی شما شنود نمی شود.

اما اگر شماره ای روی صفحه بود یعنی گوشی شما توسط شخصی شنود می شود. و برای رفع آن باید از کدهایی که در ادامه گفته می شود استفاده کنید.

زمانی که متوجه بشید شخصی گوشی شما رو کنترل می‌کند، با استفاده از کدهای دستوری می‌تونین به‌ راحتی دسترسی اونا رو از بین ببرین. یکی از این کد‌ها کد #21# هست. با استفاده از این کد می‌تونید خیلی راحت شنود گوشی هوشمند رو از بین ببرید و به‌راحتی با بقیه تماس بگیرید.

یکی دیگر از کدهای دستوری برای خارج شدن از شنود، کد دستوری #67# است که به راحتی می توانید از شنود خارج شوید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...