رفتن به مطلب

درخواست از جنگجویان کوهستان برای کمک به استقلال!


ashkan

ارسال های توصیه شده

پیشکوست استقلال با یک مثال هنری! شرایط این روزهای استقلال را توصیف کرده است.

 

به گزارش فوتبالی، استقلال شرایط خوبی ندارد. هنوز 48 ساعت از انتخاب علی خطیر به عنوان نفر اول تیم مدیریتی آبی‌ها نگذشته که او باید کلی مشکل و بحران را حل کند. از جذب بازیکن و مذاکره با برخی نفرات برای تمدید قرارداد گرفته تا حل مشکل کوین یامگا و حتی رافائل سیلوا.

 

تسط، جواد نکونام هم کار سختی به عنوان نفر اول تیم فنی آبی‌ها دارد و باید تیمی را آماده کند که بتواند به انتظار و توقع هواداران این تیم پاسخ دهد.

 

در چنین وضعیتی، ستار همدانی در مصاحبه‌ای که با یکی از خبرگزاری‌ها داشته، با اشاره به یک مجموعه تلویزیونی که محبوبیت زیادی در ایران داشته( جنگجویان کوهستان در ایران به لیان شامپو معروف شده بود)، درباره وضعیت استقلال صحبت کرده و گفته است: نکونام به تنهایی نمی‌تواند و باید آدم هایی در کنارش باشند که بتوانند کمکش کنند. این مشکلات آنقدر زیاد است که در واقع یک نفر از «لیان‌شامپو» باید بیاید! بی پولی، بی برنامگی مدیریت، نداشتن بازیکن، رفتن بازیکنان و... همه این‌ها مشکلاتی است که نکونام باید با آن‌ها دست و پنجه نرم کند.

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...