رفتن به مطلب

کارگاه لنج سازی_ قشم✈️


نیلوفرآبی

ارسال های توصیه شده

کارگاه لنج سازی قشم

اگر اهل کارهای فنی هستید یا دستی در نجاری دارید، حتما به کـارگاه لج سازی قشم سری بزنید. ویژگی بارز سفر به نقاط مختلف دنیا آشنایی با صنایع و روزمره مردم آن مناطق است. وقتی با همخوانی موسیقی که گویی در عمق وجود همه مردم شهر رخنه کرده شروع به کار می‌کنید یا قدم در محلی می‌گذارید که همه چشم بسته آنجا حرکت می‌کنند یعنی درحال جست‌وجوی معنای جدید از زندگی هستید.

معنی واقعی زندگی برای مردم قشم یعنی کار و تلاش برای رسیدن به روزی از طریق دریا. لنج سازی یا ماهیگیری فرقی نمی‌کند به هرحال آن‌ها روزیشان را از آب‌های بیکران طلب می‌کنند.

کارگاه لنج سازی قشم

موزه یا کارگاه لنج سازی قشم جاییست که پیرمرد و جوان دست‌به‌دست هم می‌دهند تا وسیله‌ای برای ارتزاق مردم بسازند. وقتی متوجه اهمیت این موضوع خواهید شد که زمان استراحت کارگر‌ها یعنی ظهر به این کارگاه بروید.

همه آن‌ها درحال استراحت و خوش و بش با یکدیگر زندگی را کنار کار و تلاش بی وقفه معنا می‌کنند. در این کارگاه مشاهده از نزدیک لنج‌های نیمه کاره هم البته با رعایت نکات ایمنی امکان پذیر است

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...