رفتن به مطلب

روسـتای شیب دراز_قشـم✈️


نیلوفرآبی

ارسال های توصیه شده

 روستای شیب دراز از جاهای دیدنی جزیره قشم

اگر اهل طبیعت گردی یا اکوتوریسم هستید، روستای شیب دراز انتخابی است که جای هیچ حرف و حدیثی را باقی نمی‌گذارد. تفاوت شیب دراز با دیگر شهر و روستاهای استان هرمزگان دقیقا همین ویژگی‌های طبیعی خاک و جانوری است. از زمین و آسمان و دریا گرفته تا حیواناتی که اینجا زندگی می‌کنند همه خاص و گاهی نایاب حتی در دنیا هستند.

مثلا لاکپشت پوزه عقابی یا انواع ماهی‌ها و آبزیان که در این منطقه زندگی می‌کنند همه به‌عنوان میراث طبیعی روستا نگهداری می‌شوند. بهتر است بدانید این روستا جزئی از ژئوپارک ثبت شده در سال ۲۰۰۷ است.

روستای شیب دراز

یکی دیگر از ویژگی‌های روستای شیب دراز وجود اقامتگاه های بومگردی است که زندگی چند روزه روستایی آن‌هم در یک جزیره را برای شما رقم می‌زنند. شما را نمی‌دانم ولی من که می‌میرم برای زندگی دور از هیاهوی شهری در چنین جایی.

روستای شیب دراز تقریبا ۲۲ کیلومتر با بندرعباس فاصله دارد و جزو شرقی‌ترین نقاط شهرستان قشم است پس اگر قصد سفر و اقامت چند روزه دارید پیشنهاد می‌کنم حتما وسایلتان را همراه داشته باشید یا با خودرو شخصی به آنجا بروید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...