رفتن به مطلب

درخـت انجـیـر معـابـد_قـشـم✈️


نیلوفرآبی

ارسال های توصیه شده

 درخت انجیر معابد

یکی از راه‌های شناخت تاریخچه یک منطقه بررسی درخت و گیاهان آن محیط است. گیاهان به دلیل شرایطی که دارند معمولا پایدار می‌مانند و راه خوبی برا حدس‌وگمان درباره پیشینه یک منطقه ایجاد می‌کنند. بین گیاهان منطقه قشم یک درخت تنومند و بزرگ وجود دارد که فقط چند نمونه از آن در کل دنیا هست.

درخت لور یا انجیر معابد همان گیاه افسانه‌ای است که روش رشد و تکثیرش با همه گیاهان دنیا متمایز است. دانه‌اش کاشته نمی‌شود، بلکه از درختی به درخت دیگر از طریق فضله پرنده‌ها منتقل می‌شود.

درخت انجیر معابد قشم از جاهای دیدنی قشم

درخت لور معمولا در مناطق گرم و شرجی رشد می‌کند و شهر‌های جنوبی ایران خصوصا جزایر خلیج فارس بهترین مکان برای رشد و تکثیر آن‌هاست.

این درخت در منطقه درگهان شهرستان قشم رشد کرده و حالا به یکی از جاذبه های گردشگری قشم تبدیل شده است. اگر به بازدید از این نوع مکان های گردشگری قشم علاقه مندید اصلا نگران مسیر و پارکنیگ و… نباشید، زیرا مسیر رسیدن به درخت آسفالت و صاف است و محوطه آن‌جا نیز تا دلتان بخواهد جای پارک رایگان دارد

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...