رفتن به مطلب

طرز تهیه ی سـالاد سـزار•••🛎


ارسال های توصیه شده

سالاد سزار  برای چهار نفر که با دوبرابر و سه برابر کردن این مواد میتوانید برای هشت و دوازده نفر نیز تهیه کنید

مواد لازم برای ۴ نفر
کاهویک بوته متوسط
فیله مرغ۸ عدد
پنیر پارمیزان۶ قاشق غذاخوری
سس خردل۱ قاشق چایخوری
نان تست۲ عدد
سیر۲ عدد
لیمو ترش۱ عدد
روغن زیتون¼ فنجان
سس مایونز¾ فنجان
مغز گردو۱ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاهبه اندازه کافی
طرز تهیه سالاد سزار
مرحله اول
اولین کار اماده کردن فیله های مرغ می باشد. شما می توانید به سه روش فیله های مرغ را برای سالاد سزار آماده کنید؛ روش اول گریل کردن فیله های مرغ ، روش دوم آبپز کردن فیله های مرغ و روش سوم سوخاری کردن فیله های مرغ است.


مرحله دوم
به انتخاب خود می توانید یکی از روش های اماده کردن فیله های مرغ را انجام دهید و تا اماده شدن مواد سالاد فیله های مرغ را کنار بگذارید. در مرحله دوم سس سالاد را آماده می کنیم، برای این منظور یکی از سیرها را پوست گرفته و با رنده ریز داخل یک کاسه مناسب رنده می کنیم.

مرحله سوم
در ادامه سس مایونز را به همراه سس خردل و ۲ قاشق غذاخوری از پنیر پارمیزان به کاسه اضافه می کنیم. در ادامه آب لیمو ترش را گرفته و به مواد سس اضافه کنید. در پایان مقداری نمک و فلفل سیاه به سس اضافه می کنیم و مواد را خوب مخلوط می کنیم تا سس یکدست شود.


مرحله چهارم
پس از اینکه سس آماده شد آنرا در یخچال قرار می دهیم. روغن زیتون را داخل یک تابه مناسب می ریزیم و سیر باقیمانده را رنده کرده و به روغن زیتون اضافه می کنیم. سیر را کمی تفت می دهیم تا نرم شود سپس نان های تست را به شکل مکعب های کوچک برش می زنیم و سیر اضافه می کنیم.


مرحله پنجم
نان تست را کمی تفت می دهیم تا طعم دار و برشته شود سپس تابه را از روی حرارت بر می داریم و کنار می گذاریم.در مرحله آخر کاهو را به سلیقه خود خرد می کنیم و داخل ظرف سالاد می ریزیم. در ادامه تکه های نان تست و فیله های مرغ را هم اضافه می کنیم.

مرحله ششم
در آخر هم سس سالاد را روی مواد می ریزیم و با مواد به خوبی ترکیب می کنیم، سپس روی سالاد را با مغز گردوی خرد شده و پنیر پارمیزان تازه تزیین می کنیم. برای زیباتر شدن سالاد می توانید از زیتون ، ذرت کنسروی و گوجه گیلاسی هم استفاده کنید.
نوش جان

 

Û±Û·-Û²Û³-Û³Û³-salad-sezar-1.jpg
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...