رفتن به مطلب

#معرفی_کتاب_10🌸


ReLIFE

ارسال های توصیه شده

📕 کتاب : دمیان
🏻 اثر: هرمان هیسه


🕊: دمیان، داستان گذر از دنیای بچگانه و معصوم کودکی به دنیای لکه‌دار جوانی هست و نقشی که ادیان گوناگون با تعاریف مختلفی که از خیر و شر دارن، در کیفیت این تغییرات داره. سینکلر در طول سالهای حساس جوانی که از نمیتونه خودش رو با هنجارهای جامعه و همسالان خودش وفق بده، با راهنمایان مختلفی آشنا میشه که بهش در پیدا کردن نقشش در زندگی، شناختن خودش و دنبال کردن امیال و ارزوهاش کمک می‌کنن. مباحثی در مورد خدا، خیر و شر، تحلیل روان انسان و نقش راستین بشر در حیات و نحوه رسیدن به اون به کرات در طول کتاب مطرح میشه که به متن کتاب، رنگ و بوی فلسفی میده. متن زیبا، روایت خاص و نوستالژیک نویسنده از دوران جوانی خودش، نماد ها و راهنمایان خداگونه و تمثیل ها، حس رمزآلودی به کتاب میده که خوندنش رو توام با هیجان و تشویش میکنه. رمان خوب و تحسین شده ایی و امیدوارم خوشتون بیاد
 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

📕 کتاب : ۵۰ چیزی که تقصیر من نیست
🏻 اثر: کتی گایزوایت


🕊: کتاب پنجاه چیزی که تقصیر من نیست نگاهی دقیق و جامع به مشکلات زنان فارغ از سن و سالشان دارد. این کتاب بسیار در میان مردم محبوب شده، زیرا مشکلاتی را در هر برهه‌ای از زمان مطرح می‌کند که زنان از بیان آن‌ها عاجز هستند و حالا که از زبان شخصی دیگر می‌شنوند و می‌بینند که در همه جای دنیا این چالش‌ها وجود دارد دلگرم می‌شوند و به آرامش می‌رسند.خواندن این کتاب به تمام دختران و زنان در هر سن و سالی که درگیر مشکلات اجتماعی هستند و از آن‌ها رنج می‌برند، توصیه می‌شود. نویسنده با استفاده از تجارب شخصی خود و زبانی طنز سعی دارد تا مشکلات زنان را فارغ از سن و سالشان در جهان امروز شرح دهد و با ارائه‌ی راه‌حل‌هایی به آن‌ها کمک می‌کند تا زندگی بهتری برای خود بسازند.
 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...