رفتن به مطلب

#معرفی_کتاب_8🌸


ReLIFE

ارسال های توصیه شده

📕 کتاب :  مردی به نام اوه
🏻 اثر: فردریک بکمن


🕊: رمانی بسیار دلنشین و ملموس که شدیدا احساسات آدم رو درگیر میکنه، بیان عشقی جالب؛ زندگی از دید مردی در ابتدا منفور و در انتها دوست داشتنی؛ هر بخش شروع دوباره؛ بخشها دنبال هم نیستند بلکه از نیم کتاب به بعد پازل چیده میشود؛ طنزهای گاه به گاه؛ تشبیه های عجیب؛ فقط چند نام وجود دارد و باقی صفت داده شده به افراد؛ اوه دنیای عجیبی داره. با خواندن این کتاب باز هم یادآوری شد هر آدمی حتی از نظر دیگران غیرقابل تحمل صفاتی در وجودش داره که فقط با شناختنش میشه اونا رو دید.کتاب از نا امیدی به امید میرسه مثل نوری که تو دل تاریکی سوسو میزنه و کم کم نور بیشتر میشه و یک دفعه همه چیز رنگ میگیره و عالی میشه در واقع ترکیب خوبیه از آرامش و امید. کتابی که پیشنهاد میکنم بخوانید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

📕 کتاب :  وسوسه
🏻 اثر: گراتزیا دلددا


🕊: رمان وسوسه درامی است بسیار قوی از عذاب وجدان ها که وقایع آن فقط در طی دو روز رخ می دهد. تعداد اندک شخصیت ها و تمرکز در پیرامون داستان مرکزی، قدرت خاصی بدین کتاب بخشیده که بدون شک یکی از شاهکارهای گراتزیا دلددا، برنده جایزه ادبی نوبل، به شمار می رود.باید بگم توصیفات کتاب بی اندازه قوی بود مخصوصا وصف محیط اطراف و استفاده از عنصر باد به حالتی بود که واقعا اون حس وسوسه،عذاب وجدان، دو راهی و نیروهای شیطانی رو تداعی می کرد و فکر میکنم به خاطر همین توصیفات هم برنده جایزه نوبل شده باشه. تعداد شخصیت ها کم هست و خیلی راحت میشه باهاشون ارتباط برقرار کرد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...