رفتن به مطلب

#معرفی_کتاب_5🌸


ReLIFE

ارسال های توصیه شده

📕 کتاب : انسان در جستجوی معنا
🏻 اثر: ویکتور فرانکل


🕊: نویسنده در ابتدا از خاطرات خودش در اردوگاه کار اجباری میگه و سپس روش‌های معنادرمانی رو توضیح میده . در کل کتاب مناسبیه خصوصا برا کسایی که در زندگی دچار چالش و یا در تنگنا قرار دارند این کتاب خیلی می‌تونه بهشون کمک کنه که چجور از شرایط و وضعیت و موقعیت‌ها و چالش‌های ناگذیر زندگی، جان سالم به در ببرند واونو پله‌های رشد و ترقی و بالندگی در زندگی خودشون قرار بدن. خوبیه این کتاب اینه که نویسندش کسیه که تاریک‌ترین و وحشتناک‌ترین روزها رو تجربه کرده و نهایتا به این نتیجه رسیده که تو هرشرایطی باز زنده بودن ادما دلیلی داره، فرق نویسنده‌های دیگه تو همین موضوع هست که با شکم سیر از شکم گشنه صحبت میکنن، به همین دلیل به نظرم کتاب‌های ایشون رو حتما باید یک بار خوند چون نویسنده‌های اینچنینی کم پیدا میشن.
 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

📕 کتاب :  خوشه های خشم
🏻 اثر: جان اشتاین بک


🕊:  این کتاب حماسه‌ای از رکود بزرگ، برنده جایزه پولیتزر، کتابی است که میلیون‌ها خواننده را شوکه و گاهی اوقات خشمگین کرد. خوشه‌های خشم اثری آن‌چنان پرصلابت و نیرومند است که به حق نمونه و سرمشق فرهنگ و ادبیات آمریکایی به‌شمار می‌آید.رمان خوشه‌های خشم در مدت پنج ماه نوشته شده و در سال ۱۹۳۹ منتشر شد. این کتاب در ابتدا نارضایتی سرمایه‌داران و زمین‌داران آمریکایی را در پی داشت و در آمریکا ممنوع اعلام شد. سرمایه‌داران این کتاب را برای کشاورزان که اغلبشان بی‌سواد بودند؛ به عنوان کتابی ضد کلیسا و  ضد مذهب معرفی کردند. آنان به دروغ به کشاورزان می‌گفتند که این کتاب، کشاورزان را مردمی وحشی معرفی کرده. همین امر باعث شد کشاورزان ناآگاه به کتابخانه‌ها رفته و آن را آتش زدند. یکی از بهترین رمان های اجتماعی و درامی است که جذب داستانش میشید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...