رفتن به مطلب

فیلم : مثلث _triangle


Ho3ein

ارسال های توصیه شده

بهترین تعریف برای فیلم «مثلت» این است: یک فیلم در ژانر اسلشری، که گویی قسمت بعدی فیلم‌هایی مثل «Twilight Zone یا Black Mirror» است. فیلم «مثلث» ثابت کرد که ژانر علمی-تخیلی وقتی توسط تیم خوبی ساخته شود، می‌تواند به‌راحتی با ژانر وحشت ترکیب شود. فیلم شروع بسیار زیبایی دارد. جس، که یک زن جوان است با گروهی از دوستانش به سفر دریایی می‌رود. خیلی زود آن‌ها به یک طوفان سهمگین در اقیانوس برمی‌خورند که قایق آن‌ها را واژگون می‌کند. خوشبختانه، گروه نجات به شکل یک کشتی اقیانوس‌پیما از ناکجا ظاهر می‌شود. نجات‌یافتگان سوار آن می‌شوند، اما همه‌چیز در این کشتی عجیب است: کشتی اقیانوس‌پیما خالی از سکنه به نظر می‌رسد و بعد یک مرد ترسناک را با چهره‌ای نقاب‌دار وارد صحنه می‌شود که شروع به تیراندازی به این گروه دوستان می‌کند.

تا اینجا، فیلم مثلث به شما این امکان را می‌دهد که باور کنید که در حال تماشای یک فیلم اسلشری معمولی هستید. خوشبختانه، چیزی که در ظاهر به نظر می‌رسد، همه داستان فیلم مثلث نیست (قرار است به‌زودی بخشی از داستان رو لو بدهیم) همه‌چیز زودتر از آن‌که فکر کنی، پیچیده می‌شود. به نظر می‌رسد که شخصیت‌های فیلم «مثلث» در نوعی حلقه زمانی مثل فیلم «روز گراندهاگ» گیر کرده‌اند و قاتل نسخه قبلی یکی از آن‌هاست.

فیلم «مثلث»، یکی از غیرمنتظره‌ترین موضوعات را دارد و داستان پیچیده آن شما را در حال و هوایی بسیار گیج و سردرگم رها می‌کند. قطعا در این فیلم هم، برخی گسستگی‌ها وجود دارد که ممکن است موجب آزار آن‌هایی که بسیار حساس و نکته‌سنج‌اند شود، اما فیلم کریستوفر اسمیت ضمن این‌که یکی از ترسناک ترین فیلم ها محسوب می‌شود، همچنان برای خلق مجدد و نوآوری هوشمندانه در ژانر اسلشری مورد تحسین قرار خواهد گرفت.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...