رفتن به مطلب

تبلت لنوو Tab M9معرفی شد، صفحه نمایش 9 اینچی تنها با 149 دلار


ATILA

ارسال های توصیه شده

لنوو از تبلتی برای کودکان رونمایی کرد که بین Tab M8 و Tab M10 جای می‌گیرد. این تبلت لنوو Tab M9 نام دارد و دارای صفحه نمایش 9 اینچی است. این تبلت در نمایشگاه CES 2023 عرضه خواهد شد، اما عجله‌ای برای ورود به بازار وجود ندارد زیرا در سه ماهه دوم سال میلادی (تقریبا بهار 1401) عرضه می‌شود. قرار است قیمت مدل پایه از 140 دلار شروع شود.

  • لنوو تبلت Pad Pro 2022 را معرفی کرد

یک تبلت ساده با کاربرد مدیا

این تبلت دارای یک صفحه نمایش LCD با ابعاد 9 اینچی، یک پنل ساده با وضوح 1340 در 800 پیکسل (15:9) است. نمایگشر آن می‌تواند تا 400 نیت روشنایی و پوشش 60 درصدی فضای رنگی NTSC را ارائه بدهد. یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو برای فیلمبرداری (و باز کردن قفل با چهره)، به علاوه یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت آن وجود دارد.

lenovo-1160x627.jpg.webp

تبلت Tab M9 دارای گواهینامه پخش محتوای HD از نتفلیکس است و لنوو ادعا می‌کند باتری 5100 میلی آمپر ساعتی آن می‌تواند امکان تماشای ویدیو به مدت 13 ساعت مداوم را فراهم کند. تجربه لذت بردن بیشتر توسط بلندگوهای دوگانه با Dolby Atmos بهبود یافته یافته است. وصل کردن هدفون به جک 3.5 میلی متری نیز از گزینه‌های در دسترس کاربران خواهد بود.

lenovo-M9-3.5-1160x64.jpg.webp

همچنین این تبلت با چیپست Helio G80 (2x Cortex-A75 @ 2.0GHz + 6x A55 @ 1.8GHz، به علاوه GPU Mali-G52 MC2) قادر به انجام بازی‌های سبک هم می2باشد. مدل پایه به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است، اما گزینه های 4/64 گیگابایتی و 4/128 گیگابایتی نیز وجود دارد. همچنین یک اسلات microSD برای حداکثر 2 ترابایت فضای ذخیره سازی اضافی وجود دارد.

lenovo-M9-tab.png.webp

مدل پایه‌ی این تبلت دارای Wi-Fi 5 (ac) و بلوتوث 5.1 و نیز GPS می‌باشد. با این حال، یک نسخه 4G نیز برای اتصال در حال حرکت در دسترس خواهد بود. یک پورت USB-C برای انتقال داده و شارژ وجود دارد، البته شارژر همراه آن نسبتاً کند است، یعنی تنها 10 وات (اگرچه باتری تبلت اندازه گوشی هوشمند است).

lenovo-M9-tab-stand.png.webp

لنوو یک قاب محافظ سیلیکونی اولیه و همچنین یک قاب فولیو با پایه پایه داخلی ارائه خواهد کرد. تبلت لنوو Tab M9 با اندروید 12 و همچنین چندین برنامه از پیش نصب شده ارائه می‌شود که شامل Google Kids Space، YouTube Kids، Netflix و چند مورد دیگر است. همین برنامه‌های پیش فرض نشان می‌دهد که این تبلت دقیقا برای چه کسانی طراحی شده است، کودکان.

البته لنوو چیزهای بیشتری برای نمایش در CES 2023 آماده کرده است، از جمله تبلت ممتاز Tab Extreme و تبلت E-Ink. نمایشگاه CES 2023 از 5 ژانویه (15 دی) آغاز می‌شود.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...