رفتن به مطلب

الگوریتم پاندا گوگل چگونه محتوای کپی شده را تشخیص می دهد؟


ATILA

ارسال های توصیه شده

در معرفی الگوریتم پاندا، شاید ذهنتان درگیر شده باشد که این الگوریتم چگونه محتوای کپی شده را تشخیص می دهد. گوگل با دسترسی به انتشار مطالب در سرور ها، از تاریخ انتشار آن ها آگاه است. پس زمانی که مطلبی را کپی می کنید، از تاریخ انتشار به راحتی به این موضوع پی می برد. اما این فقط یکی از راه های تشخیص محتوای کپی می باشد. اگر فکر می کنید که با تغییر فعل و فاعل جملات و یا با تغییراتی در جملات، می توانید محتوای جدیدی به نام خود ثبت کنید، سخت در اشتباه هستید. پاندا زرنگ تر از این حرف ها می باشد. پاندا از این تغییرات شما به راحتی گذر می کند و برچسب کپی را به محتوای شما می چسباند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...