رفتن به مطلب

چگونه از جریمه الگوریتم پنگوئن خارج شویم؟


ATILA

ارسال های توصیه شده

لیست تمام سایت هایی که به سایت شما لینک داده اند در google webmaster موجود می باشد. شما باید ابتدا باید لینک هایی را که از طرف گوگل جریمه شدید را شناسایی نمایید. پیش تر در خصوص بک لینک خوب در مقاله معیار های بک لینک خوب در سئو سایت توضیح داده ایم. ابتدا لینک های بد و اسپم را شناسایی و سپس اقدام به حذف آنها نمایید. برای این کار باید این مراحل را دنبال نمایید. ابتدا وارد گوگل وبمستر خود شوید. سپس از منوی سمت چپ Search Traffic کلیک کنید. بر روی Links to Your Site کلیک نمایید. در بخش Who links the most بر روی گزینه More کلیک کنید.

 

سپس در صفحه جدید روی گزینه Download more sample links کلیک نمایید. پس انتخاب و ذخیره فایل، لیست تمام سایت هایی که به شما لینک داده اند را می بایست از نظر اسپم بودن بررسی نمایید. پس از بررسی لینک های مخرب و شناسایی آن ها، از طریق ابزار Disavow links آن ها را حذف نمایید. این فرآیند حذف ممکن است از 3 هفته تا 3 ماه به طول بکشد.

 

 

نتیجه گیری

ابتدا به معرفی الگوریتم پنگوئن گوگل پرداختیم. سپس تاریخچه این الگوریتم را برای شما بیان نمودیم. در بخش بعد هدف از انتشار این الگوریتم را گفتیم. در نهایت در خصوص جریمه الگوریتم پنگوئن گوگل صحبت کردیم. راه حل خروج از این بحران را شرح دادیم. اما نکته ای را که باز هم تکرار میکنیم را بخاطر بسپارید. هیچ وقت لینک انبوه نخرید. چون که تشخیص این نوع لینک ها برای گوگل بسیار آسان است. لینک سازی طبیعی می تواند عامل موفقیت شما گردد. ممکن است دوره ای کوتاه جواب بگیرید. در صدر نتایج جستجو باشید. اما پس از مدتی جایگاه خود را ازدست خواهید داد

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...