ATILA ارسال شده در 1 فروردین، 2023 اشتراک گذاری ارسال شده در 1 فروردین، 2023 در دوره ای گوگل برای تشخیص مناسب بودن محتوای یک صفحه با کلمه جستجو شده، مبنا را بر پرتکرار بودن آن کلمه کلیدی در متن و لینک های ورودی به آن سایت را مبنا قرار داده بود. بسیاری از صاحبان سایت ها، از این شکاف استفاده نموده و با خرید لینک های انبوه و بدون ارتباط موضوعی خاص با نوشته، خود را به صدر نتایج گوگل رساندند. در 24 آوریل سال 2012 بود که گوگل با انتشار اولین نسخه از الگوریتم پنگوئن، این مشکل را برطرف نمود. با انتشار این الگوریتم، بسیاری از سایت ها جایگاه خود را از دست دادند و برخی از سایت ها جایگاه واقعی تر نسب به قبل دریافت کردند. نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
ارسال های توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .