رفتن به مطلب

خطرناک ترین زندان‌های جهان!


cursed angel

ارسال های توصیه شده

"خطرناکترین زندان های دنیا"

1 زندان دلفین سیاه، روسیه
○•این زندان در روسیه بدترین و جانی‌ترین قاتلان سریالی، جنایتکاران، تجاوزگران و آدمخواران را در خود جای داده است. به دلیل ماهیت این محکومین، زندانبان‌ها نیز به همان اندازه وحشیانه عمل می‌کنند. در دلفین سیاه، زندانیان مجاز به نشستن یا استراحت در طول روز نیستند تا زمانی که هنگام خواب فرا برسد! تنها غذای این زندان یک کاسه سوپ و تکه‌ای نان است. گفته می‌شود سطح امنیتی این زندان به حدی بالاست که تنها راه فرار از این زندان مرگ است.

2 زندان سیوداد باریوس، السالوادو

○•السالوادور به دلیل فعالیت گسترده گروه‌های خلافکار، یکی از بالاترین آمار‌های قتل را در میان کشور‌های جهان به خود اختصاص داده است. در زندان سیوداد باریوس این کشور، اعضای دستگیرشده دو گروه و دسته جنایتکار و جانی یعنی MS۱۳ و Barrio۱۸ در کنار هم و در شرایطی که حتی برای نگهداری دام‌ها نیز مناسب نیست، در قفس‌هایی با ابعاد ۴ در ۵ متر نگهداری می‌شوند. زندانیان این زندان جرم‌های سنگینی از جمله قتل و آدم ربایی داشته اند. این زندان آن چنان خطرناک است که حتی نگهبانان نیز از ورود به محیط آن ترس دارند!

3 زندان جزیره پتاک، روسیه

○•کشور روسیه همواره به داشتن زندان‌های خوفناک مشهور بوده است. یکی از این زندان‌ها زندان جزیره پتاک است که به صورت ویژه برای نگهداری از خطرناک‌ترین جنایتکاران این کشور ساخته شده است. در این زندان از سیستم شکنجه‌های روحی و جسمی استفاده می‌کنند تا اراده زندانیان خود را سست و نابود کنند

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...