رفتن به مطلب

تبلت عجیب ساخت کره شمالی


kambiz_landar

ارسال های توصیه شده

یک توریست که به تازگی به کره شمالی سفر کرده، متوجه شده که این کشور از یک تبلت جدید پرده‌برداری نموده است. اما نکته جالب آنکه نمی‌توان با آن به اینترنت متصل شد، اما در عوض می‌توان به انجام بازی «پرندگان خشمگین» پرداخت.

این تبلت ۷ اینچی که Samjiyon نام داشته و تحت سیستم عامل اندروید کار می‌کند، نه تنها میزان دسترسی به تکنولوژی در کره شمالی را نشان می‌دهد، بلکه به وضوح، قدرت نفوذ بازی پرندگان خشمگین را حتی در این کشور کمونیستی و به اصطلاح بسته اثبات می‌کند. این بازی تاکنون بیش از یک میلیارد بار دانلود شده است که در نوع خود یک رکورد جهانی محسوب می‌شود.
دستگاه‌های اطلاعاتی دولت کره شمالی، هر گونه اتصال به اینترنت توسط این تبلت را پیگیری کرده و صاحب آن را مجازات می‌کنند. تنها دریچه برقراری ارتباط در این تبلت، استفاده از خدمات آنلاینی است که دولت کره شمالی در اختیار شهروندان این کشور قرار می‌دهد.

این تبلت جدید مجهز به صفحه نمایش ۷ اینچ، دوربین پشتی ۲ مگاپیکسل، پردازنده با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز، و یک نسخه از سیستم عامل اندروید گوگل است. بازی پرندگان خشمگین و چند اپلیکیشن دیگر نیز به عنوان اپلیکیشن‌های از پیش نصب شده بر روی این تبلت وجود دارند. قیمت تبلت Samjiyon نیز حدودا ۲۰۰ دلار می‌باشد.
مشاهده ویدیوی مربوط به این تبلت 
توریستی که این تبلت را از نزدیک دیده و با آن کار کرده می‌گوید:
از لحاظ روان بودن سیستم عامل و زمان پاسخ‌دهی، این تبلت رقابت نزدیکی با تبلت‌های طراز اول جهان دارد. هنگامی که قصد اجرای یک اپلیکیشن را دارید، اپلیکیشن مورد نظر شما در کمترین زمان ممکن و به صورت کاملا روان و بدون نقص اجرا می‌شود. هیچ گونه لگ در این تبلت وجود ندارد و از این حیث بسیار جالب به نظر می‌رسد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...