رفتن به مطلب

کنترل تبلت توسط والدین


kambiz_landar

ارسال های توصیه شده

امروزه به دلیل گسترش تکنولوژی والدین بیشتر از پیش نگران رفتار های کودکان خود هستند. امروز قصد داریم نرم افزار های نظارت والدین بر تبلت را معرفی کنیم. تبلت یک وسیله راحت برای گردش در اینترنت است اما تمامی مطالب اینترنت برای کودکان مفید نیست و لازم است والدین بر رفتار کودکان در فضای اینترنت کنترل و نظارت داشته باشند. نرم افزار Norton Family Parental Control به والدین اجازه می دهد که وبگردی کودکان را کنترل کنند، ورود کودکان را به سایت های غیر مجاز مصدود کنند و یا تنها اجازه گردش در چند سایت مورد نظر پدر و یا مادر را به کودک داده شود. والدین با ایجاد حساب کاربری می توانند مشخصات کودکان و سن آنها را در نرم افزار وارد کنند و برای هر کدام قوانین خاصی قائل شوند. توصیه می کنیم نرم افزار نظارت والدین بر تبلت را دانلود و بر روی تبلت کودک خود نصب کنید.
 

 



مشکل دیگری که در هنگام کار کودک با تبلت روی می دهد، کنجکاوی کودک است. گاهی شما مایل نیستید کودک شما از تمامی نرم افزار های نصب شده بر روی تبلت استفاده کند و یا نمی خواهید به تنظیمات تبلت دسترسی داشته باشد. مثال بارز آن تنظیم پترن یا پسورد ورود به تبلت توسط کودک و فراموش کردن آن است. در این موارد پیشنهاد می کنیم از نرم افزار Kids Place – Parental Control استفاده نمایید. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید یک محیط خصوصی با تعدادی خاص از نرم افزارهای مخصوص کودک خود ایجاد کنید و کاملا رفتار کودک خود را کنترل نمایید. کار با این نرم افزار نیز بسیار ساده است و شما با تنظیم یک پین کد می توانید به نرم افزار وارد یا خارج شوید و کودک به جز بازی های تعیین شده نمی تواند به چیز دیگری دسترسی داشته باشد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...