رفتن به مطلب

مشخصات واقعی تبلت


kambiz_landar

ارسال های توصیه شده

هنگامی که جهت خرید تبلت به بازار مراجعه می کنید انواع تبلت ها با مشخصات گوناگون به شما عرضه می شود اما به راستی کدام یک از مشخصات های ارائه شده را می توان آزمود؟ به عنوان مثال چگونه می توان اطمینان حاصل کرد که تبلت دارای پردازنده ۲ هسته ای هست یا تک هسته ای؟ برای اندازه گیری مشخصات واقعی یک تبلت نرم افزارهایی با عنوان Benchmark  ارائه شده است که با نصب این برنامه بر روی تبلت و اجرای آن مشخصات واقعی تبلت نمایان می شود.

در این قسمت ما برنامه AnTuTU Benchmark  را معرفی می کنیم که قوی ترین برنامه برای محک زدن و تست تبلت می باشد. بعد از نصب و اجرای نرم افزار بر روی تبلت پنجره زیر به شما نمایش داده می شود
 
قبل از تست تبلت شما امتیاز تبلت صفر است. برای تست تبلت و مشخص شدن امتیاز تبلت بر روی گزینه تست کلیک کنید. در مرحله بعد پنجره زیر نمایش داده می شود.
 
در این مرحله بر روی گزینه Start Test  کلیک کنید. تست تبلت شما شروع می شود و پس از گذشت چند دقیقه و تست تک تک قسمت های تبلت پنجره زیر ظاهر می گردد
.
امتیاز داده شده برای این تست ۵۸۲۷ می باشد و شما با کلیک بر روی گزینه Scores  شما می توانید به تفکیک امتیازات داده شده به هر کدام از قسمت ها را ملاحظه کنید. در مرحله بعد با کلیک بر روی علامت  مشخصات تبلت را به تفکیک ملاحظه کنید. با کلیک بر روی گزینه پنجره زیر نمایان می شود.
 
همانطور که ملاحظه می کنید مدل پردازنده، سرعت آن، مقدار رم سیستم و حافظه آن نمایش داده می شود.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...