رفتن به مطلب

ال جی مشخصات تبلت 10.1 اینچی جی پد 2 (G Pad II) را منتشر کرد!


kambiz_landar

ارسال های توصیه شده

حدود ده روز پیش ال جی مراسم رونمایی آرامی در کره جنوبی داشت و طی آن پرده از تبلت G Pad II 8.0 برداشت. همانجا اعلام شد که برای نمایشگاه IFA 2015 در برلین نیز دو تبلت 7 و 10.1 اینچی پیش رو خواهیم داشت. گونه 10.1 اینچی نسل بعدی تبلت G Pad خواهد بود و به گفته Chris Yie مدیر بازاریابی ال جی موبایل سعی شده است به خواست کاربران برای صفحه نمایش بزرگتر، باتری پر طرفیت تر و عملکرد سریع تر بدون افزایش قیمت پاسخ داده شود.

امروز ال جی بخشی از مشخصات سخت افزاری این تبلت را به اشتراک گذاشت. G Pad II با صفحه نمایش 10.1 اینچی از وضوح تصویر 1200x1920 پیکسل برخوردار است که به تراکم 224 پیکسل بر اینچ ترجمه می شود. بار پردازشی به چیپ ست Snapdragon 800 با چهار هسته حداکثر 2.26 گیگاهرتزی واگذار شده و اگر چه اندکی قدیمی به نظر می رسد، اما هنوز برای کاربری های مختلف خوب جواب می دهد. اگر چه در معرفی این تبلت به باتری بهتر اشاره شده، اما در قیاس با باتری 8000 میلی آمپر ساعتی نسل پیش، باتری این نسل به 7400 میلی آمپر ساعت تقلیل یافته است. G Pad II در دو مدل Wi-Fi و LTE ارائه می شود و نسخه ای از مایکروسافت آفیس به همراه 100 گیگابایت فضای رایگان ذخیره سازی OneDrive (تا 2 سال) همراه با آن عرضه می گردد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...