رفتن به مطلب

گوشی‌تان را به اسکنر قدرتمند تبدیل کنید!


kambiz_landar

ارسال های توصیه شده

اپلیکیشن کم اسکنر یکی از اپلیکیشن‌های کاربردی موبایل است که شما را از دستگاه اسکنر بی‌نیاز می‌کند! حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید به‌طور مثال از کارت ملی، شناسنامه یا هر سند دیگری فایل اسکن‌شده داشته باشید و به سازمانی مانند دانشگاه تحویل دهید. مطمئنا در این مواقع باید دربه‌در دنبال کافی نت بگردید و در صفی شلوغ بایستید تا بتوانید از کارت شناسایی‌تان اسکن بگیرید. اما اگر این اپلیکیشن اسکنر را در گوشی خود داشته باشید، همه این مراحل به‌سادگی انجام می‌شود.
 

 


 

 

اپلیکیشن Cam scanner اپلیکیشنی کاربردی برای افرادی است که با اسناد سروکار دارند و از این طریق می‌توانند به‌جای کار کردن با دستگاه کپی یا رونویسی از نوشته‌ها، فایل اسکن‌شده داشته باشند. مراحل اسکن کردن با این اپ بسیار ساده است:

اپلیکیشن را باز کنید و از مطلب موردنظر عکس بگیرید. حالا حاشیه‌های آن را از عکس حذف کنید تا فقط خود سند در عکس باقی بماند. خواهید دید که اگر قسمتی از سند تا خورده باشد یا چین‌وچروک داشته باشد، اپلیکیشن به‌صورت خودکار این موارد را رفع می‌کند و خروجی عکس ثبت‌شده یک اسکن فوق‌العاده می‌شود.

این اپلیکیشن هم‌اکنون بیش از 100 میلیون کاربر در 200 کشور جهان دارد و جایزه بهترین اپلیکیشن سال 2013 تایم و بهترین توسعه‌دهنده گوگل پلی را از آن خود کرده است.
 

 





مزیت‌های اپلیکیشن CamScanner:

  • می‌توانید از رسید، یادداشت، فاکتور، وایت بورد، کارت ویزیت و کارت‌های شناسایی مختلف عکس بگیرید و اسکن کنید.
  • تصاویر با کیفیت بسیار بالاتر، ویرایش‌شده، روتوش‌شده و با نور بیشتری برای شما ثبت می‌شوند.
  • قابلیت جستجوی پیشرفته به شما امکان جستجو بر اساس نام فایل یا متن درون اسناد را می‌دهد.
  • امکان اضافه کردن پانویس و یادداشت روی فایل‌های اسکن‌شده
  • امکان تعریف رمز عبور برای فایل‌های مهم
     

دانلود : http://www.gsm.ir/download/redirect/?cid=29827&url=http://cdn.gsm.ir/static/files/apk/2015/11/15/com.intsig.camscanner.apk


اپ استور : http://www.gsm.ir/download/redirect/?cid=29827&url=https://itunes.apple.com/en/app/camscanner-free-pdf-document/id388627783?mt=8


ویندوز استور : http://www.gsm.ir/download/redirect/?cid=29827&url=https://www.microsoft.com/en-us/store/apps/camscanner/9wzdncrfhv2s

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...