رفتن به مطلب

معرفی بهترین اپلیکیشن های قفل صفحه نمایش برای اندروید


kambiz_landar

ارسال های توصیه شده


تا به حال شده که دوستی با شما تماس بگیرد، اما به جای شنیدن صدای او فقط یک سری خش خش گوش خراش و نامفهوم را بشنوید؟ این اتفاق معمولا زمانی می افتد که به خاطر قفل نبودن صفحه، ناگهان نمایشگر موبایل در اثر فشار وارده به جیب فرد روشن شده و به طور اتفاقی با شما تماس می گیرد.

به همین خاطر است که کلیه اسمارت فون ها از قابلیتی به نام قفل صفحه نمایش یا اسکرین لاک بهره می برند؛ یک محافظ دیجیتالی که از فشرده شدن ناخواسته صفحات لمسی جلوگیری به عمل می آورد.

البته محافظت از نمایشگر، تنها وظیفه اپلیکیشن های قفل صفحه نیست. آن ها علاوه بر حفاظت، می توانند نقش های دیگری را هم بر عهده بگیرند و در حکم یک ابزار کاربردی برای چک کردن وضعیت آب و هوا، بررسی نوتیفیکیشن ها و مدیریت رویدادها هم برایتان ظاهر شوند.

در جعبه ابزار این هفته و هفته آینده، به معرفی برترین اپلیکیشن های این حوزه در پلتفرم اندروید می پردازیم؛ قفل صفحه هایی که با امکانات پیشرفته شان مطمئنا شما را شگفت زده خواهند کرد.


Hi Locker



Hi Locker تقریبا به لانچر ابتدایی سیانوژن شباهت دارد، که می توانید با سوایپ روی اپلیکیشن های محبوب تان آن ها را به سرعت از قفل صفحه نمایش باز کنید. این اپلیکیشن سه استایل مختلف برای لاک اسکرین در اختیارتان می گذارد: حالت کلاسیک، لالی پاپ و iOS. بسته به سلیقه تان می توانید میان این سه حالت سوئیچ کرده و موردی که مناسب تر می بینید را برای انجام کارهایتان برگزینید.

همچنین Hi Locker قسمتی از رابط کاربری اش را به تقویم و رویدادهای آن اختصاص داده تا با نگاهی سریع به آن بتوانید از رویدادهای پیش رو مطلع شوید. از منظر شخصی سازی نیز Hi Locker در زمره بهترین ها قرار می گیرد. تنظیماتی مثل پیام های خوش آمدگویی قابل ویرایش، امکان تعویض فونت و تغییر خودکار والپیپر امکانات فوق العاده ای هستند که با نصب و استفاده از این لاک اسکرین بدست خواهید آورد.


 

  • Hi Locker
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: The Lockdown Team
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: 10.3 مگابایت
     
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...