رفتن به مطلب

asma5237

کاربر عضو
  • تعداد ارسال ها

    97
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

asma5237 آخرین بار در روز اردیبهشت 22 برنده شده

asma5237 یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

درباره asma5237

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های asma5237

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • Very Popular
  • Collaborator
  • One Month Later
  • Dedicated
  • Week One Done

نشان‌های اخیر

123

اعتبار در سایت

  1. ویلا استخردار، یکی از گزینه های اقامتی عالی است که می تواند خاطرات خوشی را برایتان به یادگار بگذارد.
  2. ویلا محمود آباد به شما اجازه می دهد تا با خاطری آسوده استراحت کنید و به تماشای مناطق دیدنی بپردازید.
  3. رزرو ویلا در اصفهان به شما اجازه می دهد تا در تایم بیشتری را در این شهر بمانید و لحظات خاطره ساز بی نظیری را تجربه نمایید.
  4. ویلا شمال، برای مسافرانی که داشتن امکانات، آزادی و تفریح برایشان اهمیت بسیاری دارد این ویلاها گزینه ایده آلی برایشان محسوب می شوند.
  5. رزرو ویلا محمود آباد شما را به مکانی امن و پر از آسایش و آرامش دعوت می نماید.
  6. در دامنه بلندی‌های جنوب مشرف به شهر کلاردشت، کاخ اجابیت را خواهید دید. کاخ اجابیت در روز و روزگار حکومت پهلوی ساخته شده است. یعنی حدود ۷۰-۸۰ سال از ساخت آن می‌گذرد. یک کاخ زیبا، در دل طبیعت با معماری الهام گرفته شده از بناهای اروپایی و حیاطی که پر است از درختان زیبای شمالی مثل نراد، مکان دلپذیری برای بازدید است. تصور کنید، ساکنان آن چه لذتی از اقامت در کاخی با معماری زیبا و محیطی فوق‌العاده می‌برده‌اند. ما که از این کاخ‌ها نداریم. شما هم احتمالا ندارید. پس دست‌کم، بازدید از آن در سفری به کلاردشت را در برنامه‌هایمان بنویسیم. موافقید؟ در داخل کاخ هم اشیای قدیمی و عتیقه و دیدنی‌هایی از این دست وجود دارد. گشت‌وگذاری در آن باب میلتان خواهد بود. شک نکنید! با اجاره ویلا در کلاردشت می توانید از این جاذبه دیدن کنید.
  7. این اثر زیبا در ایام حکومت شاه عباس دوم بنا شد و آن‌را یکی از شگفتی‌های معماری روزگار خود می‌دانند. پل خواجو با طرحی متقارن به روی رودخانه‌ی زاینده رود ساخته شد. این اثر عملکردهایی مانند سد و تنظیم جریان آب داشته است و در طی تاریخ سالم و استوار مانده شما با اجاره سوئیت در اصفهان می توانید این اثر تاریخی را از نزذیک مشاهده نمایید.
  8. اجاره ویلا در کلاردشت بهترین شرایط را برای استراحتی بی بدیل فراهم می کند و سفری فراموش نشدنی را برایتان به یادگار می گذارد.
  9. شنا، قایق‌سواری، ماهی‌گیری یا فقط نشستن در کنار دریاچه و لذت بردن هم در کلاردشت ممکن و شدنی است. برای اینها باید به شمال شرقی کلاردشت بروید و از دریاچه ولشت بازدید کنید. از ولشت تا مرزن‌آباد راهی نیست. اگر به آن سری می‌زنید باید بدانید که داخل دریاچه، اردک، غاز، ماهی کولی و مار آبی و البته قورباغه وجود دارد. آب باران و چشمه‌های زیرزمینی، این دریاچه را پُر می‌کنند. ولشت از سوی سازمان میراث فرهنگی در فهرست میراث طبیعی ایران هم قرار گرفته است. اگر قصد دیدن این دریاچه را دارید باید حواستان باشد که برنامه سفرتان را به بهار و تابستان موکول کنید. اجاره ویلا در کلاردشت این فرصت را در اختیارتان قرار می دهد تا از این مکان دیدنی بازدید نمایید.
  10. رزرو ویلا شمال به شما فرصت می دهد تا با خاطری آسوده از امنیت و آزادی سفر خود را آغاز نمایید.
  11. با اجاره ویلا در شمال می توانید بهترین اقامت را در شهرهای شمالی تجربه نمایید.
  12. تاریخ شهر اصفهان به دوران باستان می‌رسد و در طول تاریخ، تابه‌حال سه بار به عنوان پایتخت ایران انتخاب شده است. این شهر به خاطر پیشینه و آثار تاریخی بی‌نظیری که دارد همیشه زبانزد خاص‌وعام بوده و گردشگران ایرانی و خارجی زیادی را به سوی خود می‌کشاند. شما با اجاره سوئیت در اصفهان می توانید از تمامی جاذبه های گردشگری آن بازدید نمایید.
  13. اجاره ویلا در کلاردشت شما را برای یک تفریح عالی و استراحتی کامل آماده می کند. شما میتوانید پس از تفریح و طبیعت گردی در یک روز به یاد ماندنی در ویلای خود با ارامشی کامل به استراحت بپردازید.
  14. اجاره ویلا اطراف تهران می تواند شما را بااخر هفته ای متفاوت روبرو نماید.
  15. رزرو کلبه جنگلی در سایت جاباما شما را برای اقامتی دلنشین و لذت بخش آماده می کند.
×
×
  • اضافه کردن...