رفتن به مطلب

خودت باش


زانکو

ارسال های توصیه شده

تفاوت بسیار بزرگ و عمیق وزیادی بین شیوه ی زندگی و تصمیمات از روی خوداگاهی شما وجود داره . 
اگر شما برای مثال تنهایی رو به جمع و مهمونی ترجیه میدید ، بازی رایانه ای رو به فوتبال واقعی ترجیه میدید، یا برعکس ، اگر ادمی هستید که عاشق مهمونیه ، از بازی رایانه ای متنفره و خیلی طبیعتو دوست داره و خیلی از اجتماعی بودن لذت میبره، این تصمیم شما نیست . این کاری نیست که شما بخواید بکنید یا نکنید . این ، شیوه ی زندگی شماست و از ناخوداگاه شما میاد و مهم نیست که حتی دوسش داشته باشید یا نه . شما همینی هستید که دارید انجامش میدید . 
برای همینه بارها دارم میگم کسی که هستید رو قبول کنید و دوسش داشته باشید چون کسی که هستید هویت شماست و کسی هست که واقعا هستید و از ناخوداگاه و از شیره ی وجودی شما میاد . این شمایید . این وجود شماست که این چیزارو دوست داره و به این چیزا کشش پیدا میکنه . 
این شیوه ی زندگی شماست و تصمیم شما برای انجام دادنش از روی ناخوداگاه شما میاد و هرکاری که شما میکنید و یا دوست دارید که انجامش بدید از خود واقعی شما و از خود دقیق شما میاد . 
شیوه زندگیتون رو با تصمیماتی که میگیرید اشتباه نگیرید . شیوه ی زندگی و اخلاق و علایق شما و کارهایی که در طول روز میکنید و یا دوست دارید و یا حتی ندارید بکنید از ناخوداگاهتون میاد و از خود شما میاد و دست شما نیست . 
شما زمانی ضرر میکنید و زمانی دچار حال بد و استرس میشید که اولا این که هستید و این که از درونتون میاد رو دوست نداشته باشید و بخواید تغیرش بدید یا اینکه اجازه بدید دیگران بهش توهین کنن و یا به خاطر اونا ازش متنفر شید . 
این ، شیوه ی زندگی شماست و خود واقعی شماست و از جایی از درونتون میاد . 
پس قبولش کنید ، دوسش داشته باشید و باهاش زندگی کنید نه برای اینکه من میگم و یا یه موضوع خیلی مهمه ، برای این قبولش کنید که این شمایید و روش غیرت و شرف داشته باشید . 
روی کسی که هستید افتخار کنید و حتی براش بجنگید

الناز

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...