رفتن به مطلب

در باره لپ تاپ دل(dell)


Ho3ein

ارسال های توصیه شده

توضیحاتی مختصر درباره DELL

برند آمریکایی دل توسط مایکل دل ( Michael Dell ) در تاریخ 1984 تاسیس شد. شرکت دل در سال 1988 بصورت رسمی و عمومی درآمد و تا میزان ۳۰ میلیون دلار رشد کرد. سرمایه شرکت از ۱۰۰۰ دلار به ۸۵ میلیون دلار افزایش یافت. در سال 1992، شرکت دل در لیست ۵۰۰ شرکت برتر دنیا، قرار گرفت و مایکل دل نیز به عنوان جوانترین مدیرعامل موفق جهان معرفی شد. این برند معتبر در زمینه IT همواره پرتلاش و بهترین بود و امروزه جزو یکی از بهترین های دنیا محسوب می‌شود.

DELL در ایران نیز نامی بسیار آشنا برای کاربران است؛ چرا که لپ تاپ های این برند در ایران از سابقه درخشانی برخوردار است و کاربران زیادی هستند که حتی لپ تاپ های بسیار قدیمی دل را هنوز در ایران استفاده می کنند.

آشنایی با خانواده لپ تاپ های دل

لپ تاپ های دل در چندین خانواده مادر عرضه می شود که عبارتند از:

  • اینسپایرون (Inspiron)
  • وسترو (Vostro)
  • لتیتود (Latitude)
  • ایکس پی اس (XPS)
  • الین ویر (Alienware)

در ادامه به معرفی هر کدام از این خانواده ها می پردازیم…

خانواده اینسپایرون ( Inspiron )

لپ تاپ های خانگی و اداری

آشنایی با لپ تاپ های DELL

 

خانواده اینسپایرون دل – Insprion DELL Family

 

لپ تاپ های اینسپایرون دل یکی از پرطرفدارترین های DELL است. دلیل آن هم تنوع فراوان محصولات و کارایی های مختلف این سری است. تنوع قیمت و محصولات اینسپایرون بسیار زیاد می باشد. با وجود اینکه اکثر لپ تاپ های این خانواده برای مصارف خانگی، اداری، شخصی و … طراحی شده، اما به تازگی شاهد لپ تاپ هایی با قدرت بالا و مخصوص گیمینگ این سری نیز هستیم که از مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته؛ مثل مدل اینسپایرون 7577 دل که با توجه به قیمت بالای لپ تاپ های گیمینگ دل، این مدل قیمت مناسب تری دارد.

خانواده وسترو ( Vostro )

لپ تاپ های خانگی، اداری و تجاری لوکس

لپ تاپ های وسترو دل با طراحی زیبا و لوکس خود، مناسب مصارف مختلفی از جمله خانگی، اداری، تجاری و … است. تنوع این سری از خانواده Inspiron بسیار کمتر است، در کل لپ تاپ های وسترو هم با توجه به مشخصاتی که دارند کاربران خاص و ویژه خود را دارند.

خانواده لتیتود ( Latitude )

لپ تاپ های صنعتی و نظامی

لپ تاپ های لتیتود دل بیشتر در امور صنعتی و نظامی کاربرد دارند. از مشخصات این لپ تاپ ها می توان به قدرت و کیفیت ساخت آنها اشاره کرد، در تیزرهای تبلیغاتی، بارها در ویدیوهایی که از ارتش آمریکا منتشر شده، مشاهده کردیم که از لپ تاپ های سری Latitude استفاده شده است.

خانواده ایکس پی اس ( XPS )

لپ تاپ های لوکس دل

آشنایی با لپ تاپ های دل

 

خانواده ایکس پی اس دل – XPS DELL Family

 

لپ تاپ های XPS دل که از رقبای اصلی محصولات اپل نیز محسوب می شود، از سری لپ تاپ های لاکچری و لوکس DELL به شمار می رود، که ظاهر بسیار زیبا و ظریف این لپ تاپ ها بیشتر نظر کاربران سخت پسند را جلب می‌کند، لپ تاپ های XPS از قیمت بالاتری نسبت به دیگر خانواده های این برند همچون اینسپایرون، وسترو و لتیتود برخوردار است و افراد خاص و مشهور همچون بازیگران، تاجران، دکترها و … از جمله کسانی هستند که بیشتر به این دسته از لپ تاپ های دل گرایش دارند.

خانواده الین ویر ( Alienware )

لپ تاپ های گیمینگ دل ( مخصوص بازی و کارهای گرافیکی سنگین )

لپ تاپ های Alienware دل که از قدرت بسیار بالایی برخوردار هستند، بیشتر برای افراد گیمر و مخصوص بازی های سنگین طراحی شده اند. طراحی این لپ تاپ ها بسیار منحصر به فرد است و یک تجربه بی نظیر را برای کاربران به ارمغان می آورد. البته به دلیل قدرت گرافیک این لپ تاپ ها، افرادی هستند که برای امور متفرقه نظیر رندرینگ، تدوین و کارهای سخت پردازشی و گرافیکی

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...