رفتن به مطلب

در مورد بازی گارنا فری فایر


Ho3ein

ارسال های توصیه شده

گارنا فری فایر (به انگلیسی: Garena Free Fire) (که همچنین با نام فری فایر بتل‌گراند یا فری فایر نیز شناخته می‌شود) یک بازی بتل رویال است که توسط ۱۱۱ داتس استودیو[۲] ساخته شده و توسط گارنا[۳] برای اندروید و آی‌اواس منتشر شده‌است. این بازی در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ به بیشترین بارگیری در بازی موبایل در جهان تبدیل شد، این بازی جایزه «بهترین بازی محبوب آن سال» را از گوگل پلی در سال ۲۰۱۹ دریافت کرد. از ماه مه سال ۲۰۲۰، فری فایر با بیش از ۸۰ میلیون کاربر فعال روزانه در سطح جهان، رکورد زده‌است. از نوامبر ۲۰۱۹، فری فایر بیش از ۱ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته‌است و در حال حاضر به رکورد ۱ میلیارد دانلود در جهان رسید و به رکورد بیشترین دانلود در جهان رسیدو در سال ۲۰۲۱.۲۰۲۰.۲۰۱۹ به عنوان بهترین بازی موبایلی و در سبک بتل رویال شناخته شد. نسخه گارنا فری فایر مکس (به انگلیسی: Garena Free Fire Max) که از جلوه‌های بصری و کیفیتی بیشتری برخوردار است و، در بیشتر کشور ها منتشر شده است. بیشتر در این نسخه از فری فایر یعنی فری فایر مکس به گرافیک بازی بیشتر توجه شد در ضمن این نسخه از فری فایر برای گوشی های پرچمدار و قدرتمند است.

گارنا فری فایر
توسعه‌دهنده(ها) ۱۱۱داتس استودیو[۱]
ناشر(ها) گارنا
موتور یونیتی
سکو(ها) IOS wordmark (2017).svg

آی‌اواس
Android robot.svg

اندروید
تاریخ(های) انتشار ۲۳ اوت ۲۰۱۷ (نسخهٔ بتا)
ژانر(ها) بتل رویال
حالت(ها) بازی ویدئویی چندنفره

در این‌جا باید به این نکته اشاره کرد که بازی فری فایر بتل گراند به جز نسخه رسمی خود یک نسخه دیگر با نام فری فایر مکس را هم روانه بازار کرده‌است که Garena Free Fire MAX در واقع طی یک فرایند نظامی طراحی شده‌است که نخبه‌های نظامی قرار است از شرایط سختی که برای آنها در نظر گرفته می‌شود زنده بیرون آیند که در این بین ممکن است برخی کشته یا از بین بروند. در نسخه اصلی بازی فری فایر ۵۰ بازیکن در یک جزیره ناشناس و دور افتاده گرفتار شده‌اند و برای بقای خود با یک دیگر می‌جنگند و تنها یک نفر یا اسکواد هستند که زنده از این جزیره بیرون می ایند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...