رفتن به مطلب

بیورافی برد پیت بازیگر خارجی


ارسال های توصیه شده

برد پیت (Bradley Pitt)

  • تولد: سال ۱۹۶۳ میلادی
  • فیلم‌های برتر: فیلم SE7EN، فیلم Fight Club، فیلم Inglourious Basterds
  • مهم‌ترین جوایز: کسب دو جایزه اسکار

به یکی از خوش‌سیماترین بازیگران هالیوود رسیدیم، ویلیام بردلی پیت یا همان برد پیت خودمان که به‌قدری فیلم خوب در کارنامه خود دارد که برای انتخاب کردن بهترین فیلم‌های او بدون شک کار بسیار سختی پیش رو خواهیم داشت. برد پیت در سال ۱۹۶۳ در آمریکا متولد شد و علاوه‌بر بازیگری در حرفه تهیه‌کنندگی نیز فعالیت زیاد و موفقی داشته است. در کشور ما احتمالا برد پیت را در دهه‌های گذشته با فیلم‌هایی مانند آقا و خانم اسمیت و فیلم تروآ بیشتر می‌شناسند و احتملا از فیلم‌های پرطرفدار این بازیگر در کشور ما محسوب می‌شوند. زندگی شخصی برد پیت بسیار پرحاشیه بوده؛ او پس از ازدواج ناموفق خود با جنیفر انیستون با یکی دیگر از بازیگران سرشناس هالیوود یعنی آنجلینا جولی ازدواج کرد که این ازدواج هم پس از پنج سال به پایان خود رسید.

 

برد پیت حضوری کوتاه در سریال Friends داشت و در همان سال‌ها با ایفای نقش در فیلم‌هایی به‌یادماندنی مانند فیلم Seven و فیلم Fight Club نشان داد استعداد بسیار بالایی در به‌تصویر کشیدن نقش‌های مختلف دارد. به‌دلیل شهرت و محبوبیت او، برد پیت در سال‌های اخیر درمیان عموم به‌عنوان یکی از قردتمندترین و تاثیرگذارترین افراد در صنعت سرگرمی شناخته می‌شود. مهم‌ترین نقش‌آفرینی اخیر او به فیلم روزی روزگاری در هالیوود به کارگردانی کوئنتین تارانتینو مربوط می‌شود که توانست برای ایفای نقش در این فیلم جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را به‌دست آورد. برد پیت همچنین سه بار دیگر برای کسب این جایزه نامزد شده بود که درنهایت تنها یک بار موفق به کسب این جایزه شد.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...