رفتن به مطلب

کامل ترین فال - دی


ШHłTΞ ШФŁŦ

ارسال های توصیه شده

خصوصیات کامل مرد متولد دی
قدرت طلب، خانواده دوست، خوددار و سرد، در عرصه عشق کم حرف و کم تظاهر، پدری جدی و خشک اما مهربان و دلسوز. مقام را به ثروت ترجیح می دهد. در جوانی بسیار جدی است ولی به تدریج که پا به سن می گذارد نرم می شود. ابراز عشق و علاقه را باید به وی یاد بدهید. مرد این ماه هرگز از روی هوس ازدواج نمی کند.متولدین این ماه عموماً افرادی گندگون با قدی متوسط، چرب زبان، غیور، عجول و خود بزرگ بین هستند. نقطع ضعف آنها این است که دهن بین و زود تأثیر بوده و در مقابل مهربانی و عطوفت دیگران زود تسلیم هستند. آنان انتقاد کننده اما امتقادپذیر نیستند. در عین حال برخی از آنان سخنور و صاحب فضل و هنر هستند. از لجاظ شغلی، صنعت کشاورزی و دامداری با اینان سازگار است. این افراد اغلب از فرزندان خود نفع می‎برند .متولدین این ماه اغلب بیماریشان از سردی و خشکی و درد شکم و درد کمر است. هلیله زرد و رازیانه همراه با عسل به صورت معجون برای آنان مفید می‎باشد. این افراد هرگاه از سن سه سالگی ودو خطر بگذرند، به عمر طبیعی و طولانی خواهند رسد. انگشتر یاقوت برای آنان خوش یمن و سازگار است .


خصوصیات کامل زن متولد دی
زن متولد دي ماه بسيار جاه طلب، كدبانو، منظم و كمي لجباز و زود رنج، آراسته و خوش لباس مي باشد.زن متولد دي با نظم و اراده خاص خود مي تواند رهبري احزاب و مؤسسات خيريه را بدست آورد. از لحاظ شغلي با هر كاري قابل تطبيق است. ممكن است مسئول يك بخش از موزه يا خواننده اپرا يا فروشنده يك سوپر ماركت يا معلم يك مدرسه و يا زني خانه دار با مشكلات باشد. در منزل هم ممكن است همكار و مشوق صميمي شوهرش يا مطيع بي چون و چراي او باشد، به اين ترتيب صدور يك حكم كلي درباره چنين موجود متنوعي واقعا غير ممكن است، اما در عوض يك اصل درباره او مسلم است و ان اين است كه در هر لباسي ومصدر هر كاري كه باشد، بر اعمال و رفتار خود كاملا مسلط مي باشد.از نظر جنسيت نيز وضع به همين منوال است. زن متولد دي هم مي تواند چنان زنانه باشد و دلربايي از خود نشان بدهد كه همسرش را بر كرسي اقتدار بنشاند و تسلط مرئي و نامرئي بر شوهر خود داشته باشد. در اين مورد نيز، برغم رفتار گوناگوني كه ممكن است از وي مشاهده شود، يك هدف اصلي در اعماق وجود اين زن نهفته است و آن دستيابي به مردي است كه بتواند از لحاظ اجتماعي و شغلي آدم مهمي باشد، موجب افتخار او بشود و براي بچه هايي كه به دنيا مي آورد، پدري دلسوز و مهربان باشد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...