رفتن به مطلب

خواص آب سیب زمینی خام


ШHłTΞ ШФŁŦ

ارسال های توصیه شده

خواص آب سیب زمینی خام

.



خواص شفا بخش سیب زمینی خام از مدتها پیش در طب سنتی شناخته شده، حتی اعتقاد بر این است که سیب زمینی باید خام مصرف شود. در واقع، پوست آن نباید مصرف شود، زیرا سمی است.سیب زمینی نارس با پوست سبز برای سلامتی خطرناک است. دارای سولانین است، سمی که در جوانه و قطعات سبز سیب زمینی ایجاد می شود. آب سیب زمینی خام برای درمان سرطان بسیار خوب است و برای مقابله با بیماری های کبد و کلیه مفید است، و همچنین برای بیماری های قلبی، فشار خون بالا، دیابت ، بیماری های روماتیسمی، و بسیاری امراض دیگر مفید است به غیر از تمام مزایای که قبلا ذکر شد، نوشیدن آب سیب زمینی خام یک راه عالی برای تقویت ایمنی بدن است. همچنین برای از بین بردن سردرد مکرر و درد قاعدگی مفید است. سایر مزایای این نوشیدنی عبارتند از:
سموم بدن را پاک می کند.
برای مشکلات پوستی خوب است.
قند خون را کنترل می کند
بیماری های کبد و کلیه ها را درمان میکند
از بیماری های قلبی عروقی پیشگیری می کند خواص ضد عفونی کننده آن، یک تصفیه کننده عالی برای پوست است، در حالی که سطح بالای ویتامین C و نشاسته از پیری پوست پیشگیری میکند . اگر به عنوان ماسک صورت استفاده شود، برای پوست هم بسیار عالیست در مبارزه با سلولیت بسیار مفید است. می توانید تکه های سیب زمینی خام را روی پوست قرار دهید طریقه درست کردن آب سیب زمینی خام : اول، سیب زمینی ها را کاملا شستشو داده تمام جوانه و قطعات سبز را می گیریم. در مرحله بعد، سیب زمینی را تکه تکه کرده ، در یک آبمیوه گیری آبش را بگیرید آب سیب زمینی خام راباید تازه مصرف کنید و آن را می توان با آب سبزیجات و میوه ها (سیب، هویج، آب لیمو یا …) ترکیب کرده و برای شیرین کردن آن از کمی عسل هم میتوانید استفاده کنید
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...