رفتن به مطلب

۵ نمونه فیلترشکن خوب برای اندروید در زمان قطعی نت


Ho3ein

ارسال های توصیه شده

وی پی ان ExpressVPN

ExpressVPN یکی از معتبرترین نرم افزار ها در صنعت شبکه خصوصی مجازی است. این وی پی ان سریع و بسیار ایمن، دارای یک شبکه SSL ایمن با رمزگذاری 256 بیتی است که از طریق آن، پهنای باند و سرعت نامحدود را ارئه می دهد. ExpressVPN دارای سرورهایی در 94 کشور مانند هنگ کنگ ، تایوان ، ژاپن و دیگر کشورها است. بنابراین همیشه مکانی در نزدیکی شما وجود دارد تا تجربه سرعت بالا را به شما ارائه دهد. به دلیل همین ویژگی ها است که ExpressVPN ، در لیست یکی از بهترین وی پی ان های اندروید 2021 قرار گرفته است.

 

 

وی پی ان Betternet

Betternet یکی از مناسب ترین و بهترین برنامه های VPN است که سیاست عدم ورود به سیستم را دارد و استفاده از آن بسیار ساده است و نیازی به ثبت نام ندارد. استفاده از این وی پی ان، تنها یک رابط کاربری ساده و لمسی لازم دارد که خود شما هستید! همین امکانات ساده و البته پر سرعت بودن، باعث شده از آن در لیست بهترین فیلترشکن های اندروید سال 2021 نام برده شود.

 

 

وی پی ان VPN Freedome

VPN Freedome ، توسط شرکت F-Secure ایجاد شده است و از بهترین وی پی ان های اندروید 2021 به شمار می رود. این برنامه همه ویژگی هایی که شما از یک VPN می خواهید، از جمله عدم ورود به سیستم ، پهنای باند نامحدود و ویژگی های دیگر را در خود دارد. با استفاده از این وی پی ان، بررسی حساب بانکی شما در هنگام استفاده از  WiFi  عمومی غیر ممکن می شود. همچنین VPN Freedome ، از پخش فیلم های Netflix هم رفع محدودیت می کند.

 

 

وی پی ان Mozilla VPN

Mozilla VPN توسط همان توسعه دهندگان مرورگر Firefox تولید شده است. این فیلترشکن، در ابتدا مشکلات بزرگی داشت اما بعد از رفع آنها، حالا به نظر می رسد که VPN بسیار خوبی است. این برنامه شامل رمزگذاری WireGuard ، سیاست سختگیرانه عدم ورود به سیستم و بدون ردیابی، یک دکمه فعال سازی با یک ضربه سریع و موارد دیگر است.

 

 

وی پی ان NordVPN

NordVPN یکی دیگر از وی پی ان های خوب در لیست بهترین وی پی ان های اندروید 2021، است که بیشتر از 5000 سرور در بیش از 60 کشور جهان دارد. همچنین سرعت آن بسیار مناسب است. این برنامه دارای ویژگی هایی مثل دکمه اتصال سریع برای دسترسی آسان، سیاست سختگیرانه عدم ورود به سیستم، پهنای باند نامحدود و محدودیت های جغرافیایی است. همچنین می توانید این برنامه را در مرورگرهای Firefox و Chrome همراه با برنامه های اصلی در لپ تاپ استفاده کنید. علاوه بر این ها، می توانید به مدت یک هفته، سرویس رایگان این وی پی ان را امتحان کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...