رفتن به مطلب

معرفی انیمیشن شبدر سیاه


Amiti18

ارسال های توصیه شده

خیلی انیمیشن قشنگیههههههههههههههههههه حتما ببینید❤️

 

 

شبدر سیاه یا بلک کِلوُوِر (ژاپنی: ブラッククローバー هپبورن: Burakku Kurōbā؟) یک مجموعه مانگای ژاپنی است که توسط یوکی تاباتا نوشته و مصور سازی شده و به‌وسیلهٔ انتشارات شوئیشا در ۱۶ فوریه ۲۰۱۵ در مجلهٔ شونن مانگا هفته‌نامه شونن جامپ منتشر شد. مانگا ابتدا توسط زیبک در سال ۲۰۱۷ تبدیل به اووی‌ای شد و سپس مجموعه تلویزیونی انیمه آن هم در همان سال توسط پیرو عرضه شد.

 

 

داستان درمور جوانی یتیم به نام آستا است که از بدو تولد پس از رها شدن در روبه روی کلیسایی همراه با دوست صمیمی اش به اسم یونو در دهکده هاگ بزرگ شد. آن دو با یکدیگر بر سر امپراتور و جادوگر شدن پیمان می‌بندند. در حالی که همه با توانایی استفاده از مانا در قالب قدرت جادویی (魔力 ، ماریوکو) متولد می‌شوند، آستا تنها استثنا است. او سعی می‌کند از طریق آموزش بدنی به قدرت جادویی دست یابد. در حالی که یونو به عنوان یک اعجوبه جادوگری اعجوبه با قدرت جادویی فوق‌العاده و استعداد کنترل جادوی باد به دنیا آمد. وقتی که به سن ۱۵ سالگی می‌رسند، گریمو رشان دریافت کردند. در حالی که یونو کتابی شگفت انگیز با شبدر چهار برگ دریافت کرد (در حالی که به اکثر مردم شبدر سه برگ می‌رسد) آستا به چیزی نرسید. هرچند وقتی یونو در خطر بود آستا چهره واقعی قدرتش را نشان داد. به او یک گریمور با شبدر ۵ پر رسید. حالا این دو دوست برای ماجراجویی پا به عرصه هستی گذاشته‌اند، هر دو با یک هدف...

 

2 شخصیت اصلی داستان:

 

 

پسری یتیم و پر حرف که جادویی ندارد. او کودکی خود را در یک کلیسای قدیمی و در یک منطقه فقیر نشین پس از رها کردن پدر و مادرش سپری کرد، شخصیت او سرگرم کننده و بامزه است، اما با وجود این او رویای تبدیل شدن به امپراتور جادو را دارد، عنوانی که برای نسل‌های مختلف منتشر شده‌است، و پشت سر او افسانه‌ای بزرگ در مورد اولین امپراتور جادو نهفته است. اما چگونه ممکن است پسری بدون جادو به امپراتور جادو تبدیل شود؟ آستا تنها شخصیت بدون جادو است و به دلیل اراده خود برای محافظت از دوست خود یونو در یکی از موقعیت‌ها، او یک کتاب طلسم (گریمور) دریافت می کند که به جای سه شبدر معمولی شامل پنج شبدر است. سپس شروع به داشتن قدرت عجیبی می کند که قبلاً هرگز دیده نشده است. آستا شخصیتی مرموز است که هنوز چیزهای زیادی برای یافتن برای او است و همچنین چرا او جادو نمی‌کند. می‌توان گفت به همراه دوست او یونو چیزهای زیادی برای جستجو و کشف وجود دارد.

 

پسری ساکت و یتیم، همانطور که در مورد آستا، دوست و پدربزرگ کودکی او (پدر) یک کلیسا اتفاق افتاده است. او آن‌ها را جلوی در کلیسا گذاشت و از آن‌ها مراقبت کرد. در دوران کودکی، یونو بسیار گریه می‌کرد، و به بی‌اهمیت ترین دلایل، به همین دلیل است که آستا به دلیل گریه همیشه برای محافظت از او همراه او بود.

اما به دلیل حادثه‌ای که آستا سعی کرد از او محافظت کند، تا زمانی که خون از او جاری شد ، یونو از همان لحظه تغییر کرد و دیگر دقیقاً برعکس آنچه که بود گریه نکرد و آرزوی دوستش را برای تبدیل شدن به یک امپراتور جادو آغاز کرد تا از آستا محافظت کند.

یونو پسری ساکت بزرگ شد که در کنترل عنصر باد به اشکال مختلف تبحر داشت و دارای قدرت جادوی فوق العاده‌ای است، همانطور که با آستا بزرگ شد و هیچ جادویی نداشت، و این باعث می شد که آن‌ها با یکدیگر مقایسه شوند و اولویت برای او همیشه باشد، در روزی که به سن ۱۵ سالگی می رسند اجازه داشتند یک کتاب طلسم داشته باشند و سپس یونو با داشتن او همه را متعجب کرد کتابی با چهار ضلعی، همانطور که کتاب اولین امپراتور جادو بود.

یونو و از روزی که پدر و مادرش او را رها کردند، او یک گردنبند با او پیدا کرد و با پوشیدن آن بزرگ شد. این گردنبند هنوز مشخص نشده است، اما مشخص است که این متعلق به خانواده واقعی او است.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 5 ماه بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...