رفتن به مطلب

روش هـــایــی بــرای تــشـخـیـص جـنس مــوها☕️🌱


نیلوفرآبی

ارسال های توصیه شده

روش هـــایـــی بـــرای تــشخـیص جـنس مــوهــا

 

spacer.png

روش اول در تــشــخیـص جــنـــس مــوهــا:

به حمام بروید و به خوبی موهای خود را شستشو دهید.بعد از حمام موهای خود را در یک حوله بپیچید و با فشار آهسته موها را خشک کنید.  از حرکت حوله روی موها یا ماساژ پوست سر خودداری کنید.بعد از 48 ساعت قسمتی از موها را کنار زده به طوریکه فرق سر دیده شود.با نوک انگشت بر روی پوست سر بکشید.اگر نوک انگشت کاملاً چرب و براق شده باشد، در این صورت جنس موها چرب است و اگر هیچ اثری از چربی روی انگشت نباشد و زبری در زیر انگشت حس شود، مو و پوست سر شما خشک است. اگر موها نرمال و طبیعی باشند علاوه بر اینکه روی انگشت اثر زیادی از چربی دیده نمی شود، در هنگام ماساژ پوست سر نیز زبری حس نمی‌کنید. در این حالت جنس موها نرمال و طبیعی هستند.

روش دوم در تــشــخیــص جــنس مــوهـــا:

به حمام بروید و به خوبی موهای خود را شستشو دهید.بعد از حمام موهای خود را در یک حوله بپیچید و با فشار آهسته موها را خشک کنید. از حرکت حوله روی موها یا ماساژ پوست سر خودداری کنید.بعد از 48 ساعت قسمتی از موها را کنار زده به طوری‌که فرق سر دیده شود.قطعه ای کاغذ خشک را به اندازه 2 در 2 سانتی‌متر بریده و در روی پوست سر قرار داده و با نوک انگشت به آن فشار وارد می کنیم.پس از یک دقیقه کاغذ را برداشته و آن را دقیقا بررسی می نماییم.اگر در هر دو طرف کاغذ، لکه چربی دیده شود، پوست سر چرب است. اگر هیچ گونه اثری از چربی بر روی کاغذ وجود نداشته باشد، پوست سر خشک است و اگر فقط یک طرف کاغذ چربی را نشان دهد، جنس موها نرمال و طبیعی است.

با فهمیدن جنس موها،میتوانید که به درستی به موهای خود رسیدگی کنید و از ریزش مو و بیماری های مو جلوگیری کنید ، پس همین حالا برای فهمیدن جنس موهای خود اقدام کنید تا به درستی درمان هایی که موجود است را پیش بگیرید و به موهای خود رسیدگی کنید

ویرایش شده توسط نیلوفرآبی
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...